Testovací turnaj

Systém turnaje

  • Týmy jsou rozděleni do sedmi skupin po čtyřech robotech.
  • Z každé skupiny postoupí vítěz do semifinále. Do semifinále též postupuje tým s největším počtem bodů z týmů na druhém místě.
  • V semifinále se utkají dvě čtyřčlenné skupiny, z každé postoupí první dva do finále.
  • Finále proběhne jako souboj čtyř finalistů.
  • V semifinále i finále se bodově začíná od nuly, tj. body z předchozích kol se nepřenáší.
  • Pořadí na 5.-28. místě se určí dle bodových zisků ze zápasů v semifinále, respektive v základních skupinách.
  • Všechny (základní) souboje turnaje tedy probíhají po čtveřicích. Všechny herní plány budou symetrické.
  • V případě rovnosti bodů proběhne "rozstřel" mezi danými roboty na speciálním herním plánu (tj. v tomto případě se nemusí jednat o čtveřice).
  • Po turnaji budou zveřejněny všechny výsledky, hrací plány a bytekódy strategií. Je povoleno tyto materiály libovolně využívat při vývoji finálních strategií. Pravidlo o zveřejnění bytekódů zůstává a nijak se nemění.

Hrací plány

Testovací turnaj proběhne na 10 hracích plánech. Dopředu jsou známy následující tři:

V případě, že byste zjistili nějakou asymetrii v hracích plánech, tak je to překlep a dejte vědět.

Způsob odevzdání strategie

  • Strategii implementujte jako balík cz.muni.fi.fibot.jmeno_tymu, kde jméno týmů je psáno s malými písmeny. Hlavní třída musí být pojmenována stejně jako jméno vašeho týmu (tentokrát psáno s velkými písmeny).
  • Vytvořte dva soubory (oba psany s malými písmeny):
    • jmeno_tymu.jar - soubor obsahující adresář s bytekody
    • (bude po testovacím turnaji zveřejněn)
    • jmeno_tymu-sources.tar - soubor se zdrojovými kódy
    • (ten je pouze pro kontrolu)
  • Oba soubory odešlete mailem Radkovi Pelánkovi (xpelanek), předmět zprávy nechť je "FIbot odevzdani strategie".

Příklad správně odevzdaných souborů: (tato verze nemá implementovanou funkci initialize(), není tedy spustitelná s akt. implementací, slouží pouze jako ilustrace toho, jak mají být soubory odevzdány)

Přenos do závěrečného turnaje

  • S největší pravděpodobností proběhne závěrečný turnaj dle podobného principu s níže uvedenými změnami.
  • Závěrečný turnaj bude mít i čtvrtfinále. Tj. ze základních skupin se bude postupovat nejprve do čtvrtfinále, pak do semifinále a pak do finále (vždy nejlepší dva).
  • Výsledky testovacího turnaje budou využity k rozdělení týmů do základních skupin pro závěrečný turnaj (týmy budou rozděleny do skupin rovnoměrně dle výsledků z testovacího turnaje). První tři roboti z testovacího turnaje postupují přímo do čtvrtfinále závěrečného turnaje (tj. v závěrečném turnaji bude pouze 6 základních skupin, OrgBot už v závěrečném turnaji nehraje).

Rozlosování testovacího turnaje

Základní skupiny:

SkupinaTýmy
A TridenyOdpad, NaiveFragger, NullBot, OrgBot
B RoflBot, SolnySloup, PePa, TestStrategyBot
C R2D2, VtipnyNazev, Karel, MDB
D LObot, SunDal, LennonBot, ResistanceIsFutile
E Hunter, HamsterInside, RandomBot, SlamaZBot
F NeuroBot, ChoBot, Number5, Robik
G BenderBendingRodriguez, Pikachu, Hrobot, RossumsUniversalRobot

Semifinále:

SkupinaVítězové skupin
SF1 A, C, E, nejlepší 2. místo
SF2 B, D, F, G