• 25. 5. Dnes proběhlo slavnostní vyhlášení turnaje. Na stránkách byly zveřejněny kompletní výsledky a všechny strategie.
  • 22. 5. Proběhlo vyhodnocení závěrečného turnaje.
  • 4. 5. Zverejněna nová stabilní verze (tato by již měla být finální). Zmeny od predchozi stabilni verze jsou tyto:
    • kontroluje to samo, jestli je nejaka trida povolena nebo ne
    • je zmenena ikona pokladu - zobrazuje se jak je ktery poklad velky
    • da se menit velikost ikon (hraciho pole) - (parametr x a pak na poslednim miste ciselny parametr udavajici velikost ikony), napr. java cz.muni.fi.fibot.gui.Main turnaj2.world turnaj.game x 20
    • da se zaznamenavat a prehravat hra (parametr r a p za world a game souborem a za tim odpovidajici soubor se zaznamem)
    • je opraveno pocitani kol v cl verzi
  • 2. 5. Byly zveřejněny další detailnější pokyny k závěrečnému turnaji a k vyhlášení.
  • 24. 4. Bylo zveřejněno 5 hracích plánů pro závěrečný turnaj.
  • 20. 4. Byly zveřejněny informace k průběhu závěrečného turnaje a vyhlášení.
  • 19. 4. Bylo zveřejněno rozdělení do skupin pro závěrečný turnaj.
  • 18. 4. Proběhl testovací turnaj. Jsou zveřejněny výsledky a také všechny herní plány a bytekódy strategií.
  • 5. 4. Zverejnena aktualizace zdrojovych kodu. Byla provedena drobna aktualizace rozhrani Strategy: pridana funkce initialize().
  • 29. 3. Upřesněny detaily ohledně testovacího turnaje (zejména doplněno, jak má vypadat odevzdávaný kód).
  • 29. 3. Drobná oprava zdrojových kódů.
  • 22. 3. Ve stredu 29. 3. od 15:00 probehne v B130 setkani k soutezi FIbot...
  • 22. 3. Aktualizace zdrojových kódů (opraveno počítání bodů, barevní roboti).
  • 21. 3. Aktualizace zdrojových kódů.
  • 17. 3. Drobná oprava zdrojových kódů.
  • 16. 3. Byly zveřejněny tři hrací plány na testovací turnaj (viz stránka Testovací turnaj).
  • 14. 3. Byla zveřejněna další aktualizace zdrojových kódů, ještě dojde ke kosmetickým úpravám, funkčně však již je téměř finální. Byl též zveřejněn návod, jak psát vlastní implementace (viz stránka Implementace).
  • 13. 3. Byla uzavřena registrace týmů. Byly zveřejněny detailní informace k testovacímu turnaji. Byla zveřejněna další aktualizace zdrojových kódů (zejména doplněna první verze grafického simulátoru, bude ještě dále vylepšen).
  • 7.3. Zveřejněna aktualizovaná verze kódu s opravenými chybami. Doplněn stručný popis vstupního souboru popisujícího hrací plán (na stránku Implementace).
  • 6.3. Byla mírně pozměněna/doplněna pravidla:
    • Po testovacím turnaji se zveřejní pouze bytekódy, nikoliv zdrojové kódy.
    • Byla přidána omezení na implementaci (max 1MB zdrojového kódu, max 64MB spotřebované paměti).
  • 3.3. Byla zveřejněna základní kostra implementace. Grafické prostředí by mělo být k dispozici během týdne.