Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
Šedě podbarvené jsou vykázány za jinou fakultu, ale s deklarovaným podílem FI.
RNDr. Valdemar Švábenský, Ph.D. (IS), katedra: KPSK, zdroj vazby: dle spoluautorů
Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2018–2022 (celkem 0.873)Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2022 JCR2021; JCR2022 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.
qAIS | hodnota | díl autora | rok | title | započítaní | ostatní |
---|---|---|---|---|---|---|
Q1 | 0.891 | 0.148 | 2021 | Conceptual Model of Visual Analytics for Hands-on Cybersecurity Training (DOI) | Ošlejšek, Rusňák, Dočkalová Burská, Švábenský, Vykopal, Čegan | |
Q3 | 0.774 | 0.155 | 2022 | Student Assessment in Cybersecurity Training Automated by Pattern Mining and Clustering (DOI) | Švábenský, Vykopal, Čeleda, Tkáčik, Popovič | |
Q3 | 0.774 | 0.194 | 2022 | Applications of Educational Data Mining and Learning Analytics on Data From Cybersecurity Training (DOI) | Švábenský, Vykopal, Čeleda, Kraus | |
Q2 | 0.753 | 0.188 | 2022 | Smart Environment for Adaptive Learning of Cybersecurity Skills (DOI) | Vykopal, Šeda, Švábenský, Čeleda | |
Q2 | 0.75 | 0.188 | 2021 | Cybersecurity Knowledge and Skills Taught in Capture the Flag Challenges (DOI) | Švábenský, Čeleda, Vykopal, Brišáková |
rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
A SIGCSE | 2022 | Evaluating Two Approaches to Assessing Student Progress in Cybersecurity Exercises (DOI) | Švábenský, Vykopal, Čeleda, Chudovský | Weiss, Cook, Mache, Chattopadhyay | ACM | Proceedings of the 53rd ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '22) |
A SIGCSE | 2022 | Preventing Cheating in Hands-on Lab Assignments (DOI) | Vykopal, Švábenský, Šeda, Čeleda | ACM | Proceedings of the 53rd ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '22) | |
A SIGCSE | 2020 | KYPO4INDUSTRY: A Testbed for Teaching Cybersecurity of Industrial Control Systems (DOI) | Čeleda, Vykopal, Švábenský, Slavíček | ACM | Proceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20) | |
A SIGCSE | 2020 | What Are Cybersecurity Education Papers About? A Systematic Literature Review of SIGCSE and ITiCSE Conferences (DOI) | Švábenský, Vykopal, Čeleda | ACM | Proceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20) | |
A SIGCSE | 2020 | Benefits and Pitfalls of Using Capture The Flag Games in University Courses (DOI) | Vykopal, Švábenský | Chang | ACM | Proceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20) |
A SIGCSE | 2019 | Reflective Diary for Professional Development of Novice Teachers (DOI) | Ukrop, Švábenský | Nehyba | ACM | Proceedings of the 50th ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE’19) |
A SIGCSE | 2018 | Challenges Arising from Prerequisite Testing in Cybersecurity Games (DOI) | Švábenský, Vykopal | ACM | Proceedings of the 49th ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE’18) | |
A ITICSE | 2018 | Enhancing Cybersecurity Skills by Creating Serious Games (DOI) | Švábenský, Vykopal, Čermák | Laštovička | ACM | Proceedings of the 23rd Annual ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE'18) |
B FIE | 2021 | Reinforcing Cybersecurity Hands-on Training With Adaptive Learning (DOI) | Šeda, Vykopal, Švábenský, Čeleda | IEEE | 2021 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) | |
B FIE | 2021 | Scalable Learning Environments for Teaching Cybersecurity Hands-on (DOI) | Vykopal, Čeleda, Šeda, Švábenský, Tovarňák | IEEE | 2021 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) | |
B FIE | 2020 | How Does a Student-Centered Course on Communication and Professional Skills Impact Students in the Long Run? (DOI) | Švábenský | Motschnig, Silber | IEEE | 2020 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) |
B VizSEC | 2019 | Visual Feedback for Players of Multi-Level Capture the Flag Games: Field Usability Study (DOI) | Ošlejšek, Rusňák, Dočkalová Burská, Švábenský, Vykopal | IEEE | 2019 IEEE Symposium on Visualization for Cyber Security (VizSec) | |
C FIE | 2018 | Gathering Insights from Teenagers' Hacking Experience with Authentic Cybersecurity Tools (DOI) | Švábenský, Vykopal | IEEE | 2018 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) |