Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D. (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: seznam

Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2015–2019 (celkem 2.859)

Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2019 JCR2018; JCR2019 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.

hodnotadíl autoraroktitlezapočítaníostatní
0.940.942016Applications of the Elo rating system in adaptive educational systems (DOI)Pelánek
0.870.872018The details matter: methodological nuances in the evaluation of student models (DOI)Pelánek
0.8180.1642017Elo-based Learner Modeling for the Adaptive Practice of Facts (DOI)Pelánek, Papoušek, Řihák, Stanislav, Nižnan
0.8180.8182017Bayesian knowledge tracing, logistic models, and beyond: an overview of learner modeling techniques (DOI)Pelánek
0.1350.0682018Analysis and design of mastery learning criteria (DOI)Pelánek, Řihák

Články ve sbornících dle IS MU 2015–2019 (celkem A: 2.333, B: 3.5, C: 5.033, D: 0.583) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
A
AIED
2019Item Ordering Biases in Educational Data (DOI)Čechák, PelánekSpringerInternational Conference on Artificial Intelligence in Education
A
AIED
2018Conceptual Issues in Mastery Criteria: Differentiating Uncertainty and Degrees of Knowledge (DOI)PelánekSpringerArtificial Intelligence in Education
A
ITS
2016Impact of Question Difficulty on Engagement and Learning (DOI)Papoušek, Stanislav, PelánekSpringer International PublishingIntelligent Tutoring Systems: 13th International Conference
A
AIED
2015Impact of Adaptive Educational System Behaviour on Student Motivation (DOI)Papoušek, PelánekSpringer International PublishingArtificial Intelligence in Education
B
EDM
2017Measuring Similarity of Educational Items Using Data on Learners’ PerformanceŘihák, PelánekInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 10th International Conference on Educational Data Mining
B
UMAP
2017Experimental Analysis of Mastery Learning Criteria (DOI)Pelánek, ŘihákACMProceedings of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization
B
LAK
2016Evaluation of an Adaptive Practice System for Learning Geography Facts (DOI)Papoušek, Stanislav, PelánekACMProceedings of the Sixth International Conference on Learning Analytics & Knowledge
B
LAK
2016Impact of Data Collection on Interpretation and Evaluation of Student Models (DOI)Pelánek, Řihák, PapoušekACMProceedings of the Sixth International Conference on Learning Analytics & Knowledge
B
EDM
2016Properties and Applications of Wrong Answers in Online Educational SystemsPelánek, ŘihákInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 9th International Conference on Educational Data Mining
B
EDM
2015Student Models for Prior Knowledge EstimationŘihák, Pelánek, NižnanInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining
B
EDM
2015Modeling Students' Memory for Application in Adaptive Educational SystemsPelánekInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining
C
L@S
2019Measuring Difficulty of Introductory Programming Tasks (DOI)Effenberger, Čechák, PelánekACMProceedings of the Sixth (2019) ACM Conference on Learning @ Scale (L@S '19)
C
L@S
2019Measuring Students’ Performance on Programming Tasks (DOI)Effenberger, PelánekACMProceedings of the Sixth (2019) ACM Conference on Learning @ Scale (L@S '19)
C
L@S
2018Exploring the Utility of Response Times and Wrong Answers for Adaptive Learning (DOI)PelánekACMLearning @ Scale
C
L@S
2018Measuring Item Similarity in Introductory Programming (DOI)Pelánek, Effenberger, Vaněk, Sassmann, GmiterkoACMProceedings of the Fifth Annual ACM Conference on Learning at Scale
C
L@S
2018Towards making block-based programming activities adaptive (DOI)Effenberger, PelánekACMLearning @ Scale
C
UMAP
2017Evaluation of Learners' Adjustment of Question Difficulty in Adaptive Practice of Facts (DOI)Papoušek, PelánekACMProceedings of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization
C
UMAP
2017Should We Give Learners Control Over Item Difficulty? (DOI)Papoušek, PelánekACMPersonalization Approaches in Learning Environments, Adjunct Publication of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization
C
UMAP
2017Measuring predictive performance of user models: The details matter (DOI)PelánekACMAdjunct Publication of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization
C
ITS
2016What is More Important for Student Modeling: Domain Structure or Response Times? (DOI)Řihák, PelánekSpringer International PublishingIntelligent Tutoring Systems : 13th International Conference, ITS 2016, Zagreb, Croatia, June 7-10, 2016. Proceedings
D
EDM
2015An Analysis of Response Times in Adaptive Practice of Geography FactsPapoušek, Pelánek, Řihák, StanislavInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining
D
AIED
2015Exploring the Role of Small Differences in Predictive Accuracy using Simulated DataNižnan, Papoušek, PelánekSun SITE Central EuropeProceedings of the Workshops at the 17th International Conference on Artificial Intelligence in Education