Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

RNDr. Tomáš Effenberger (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Pelánek

Články ve sbornících dle IS MU 2015–2019 (celkem C: 2.533) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
C
L@S
2019Measuring Difficulty of Introductory Programming Tasks (DOI)Effenberger, Čechák, PelánekACMProceedings of the Sixth (2019) ACM Conference on Learning @ Scale (L@S '19)
C
L@S
2019Measuring Students’ Performance on Programming Tasks (DOI)Effenberger, PelánekACMProceedings of the Sixth (2019) ACM Conference on Learning @ Scale (L@S '19)
C
AIED
2019Towards Adaptive Hour of Code (DOI)EffenbergerSpringerInternational Conference on Artificial Intelligence in Education
C
L@S
2018Measuring Item Similarity in Introductory Programming (DOI)Pelánek, Effenberger, Vaněk, Sassmann, GmiterkoACMProceedings of the Fifth Annual ACM Conference on Learning at Scale
C
L@S
2018Towards making block-based programming activities adaptive (DOI)Effenberger, PelánekACMLearning @ Scale