Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
RNDr. Tomáš Effenberger (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Pelánek
Články ve sbornících dle IS MU 2015–2019 (celkem C: 2.533) Popis rankingu viz zde.rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
C L@S | 2019 | Measuring Difficulty of Introductory Programming Tasks (DOI) | Effenberger, Čechák, Pelánek | ACM | Proceedings of the Sixth (2019) ACM Conference on Learning @ Scale (L@S '19) | |
C L@S | 2019 | Measuring Students’ Performance on Programming Tasks (DOI) | Effenberger, Pelánek | ACM | Proceedings of the Sixth (2019) ACM Conference on Learning @ Scale (L@S '19) | |
C AIED | 2019 | Towards Adaptive Hour of Code (DOI) | Effenberger | Springer | International Conference on Artificial Intelligence in Education | |
C L@S | 2018 | Measuring Item Similarity in Introductory Programming (DOI) | Pelánek, Effenberger, Vaněk, Sassmann, Gmiterko | ACM | Proceedings of the Fifth Annual ACM Conference on Learning at Scale | |
C L@S | 2018 | Towards making block-based programming activities adaptive (DOI) | Effenberger, Pelánek | ACM | Learning @ Scale |