Základní informace o předmětu

Cílem předmětu je studentům představit oblast vývoje digitálních her a to jak po teoretické, tak praktické stránce. Na přednáškách budou vysvětlovány jednotlivé aspekty tvorby digitálních her: návrh, grafické a fyzikální prostředí, animace, audio, produkce a další. Část přednášek bude přednesena odborníky s dlouholetými zkušenostmi s vývojem her.

Na cvičeních si studenti vyzkouší vývoj herních mechanik a jednoduchých prototypů v prostředí Unity. Studenti budou pracovat v malých týmech.

Ukončení předmětu, závěrečný projekt

Předmět má jediné možné ukončení a to formou zápočtu. Studenti budou hodnoceni na základě úloh vypracovaných v průběhu semestru. Přesné pokyny budou uvedeny ve studijních materiálech předmětu v ISu.

Předběžný harmonogram semestru podzim 2017

Přednášky

  • 19. 09. Lukáš Medek: Úvodní přednáka
  • 26. 09. Petr Kolář: Co hráče baví
  • 03. 10. Jaroslav Kolář: Design
  • 10. 10. Jiří Chmelík: Grafika ve hrách
  • 17. 10. Jiří Chmelík: Fyzika ve hrách
  • 24. 10. Jiří Chmelík: Rozhraní
  • 31. 10. Jan Zelený: Grafické efekty, shadery
  • 07. 11. ???
  • .... .... Jiří Chmelík: Umělá inteligence
  • .... .... Ivan Buchta: Herní prostředí
  • 05. 12. Produkce?
  • 12. 12. Petr Mores: Animace

Cvičení

Cvičení budou probíhat každý týden v:
  • úterý: 09:00 až 9:50
  • středa: 12:00 až 13:50
Harmonogram - TBA

Harmonogram semestru podzim 2016

Přednášky

  • 20. 09. Matouš Ježek: Udělat si hru (Úvodní, motivační přednáka)
  • 27. 09. Petr Kolář: Co hráče baví (přehledová)
  • 04. 10. Jiří Chmelík: Grafika ve hrách
  • 11. 10. Lukáš Haládik: Od nápadu k design dokumentu + hodnocení studentských návrhů
  • 18. 10. Jiří Chmelík: Fyzika ve hrách
  • 25. 10. Jan Zelený: Grafické efekty, shadery
  • 01. 11. Jiří Chmelík: Rozhraní
  • 08. 11. Jiří Chmelík: Umělá inteligence
  • 22. 11. Ivan Buchta + Miroslav Horvath: Herní prostředí: design + technologie
  • 29. 11. Eugen Harton: How to Sell a Game
  • 06. 12. Petr Mores: Animace
  • 13. 12. Jarek Kolář: Produkce