Studijní materiály

Materiály k přednáškám (2016)

  1. Jiří Chmelík - Organizace, úvod (20. 9. 2016)
    • slajdy
    • Video: společné s dalším
  2. Matouš Ježek: Udělat si hru (20. 9. 2016)
  3. Petr Kolář - Co hráče baví (27. 9. 2016)
  4. Jiří Chmelík - Herní grafika (4. 10. 2016)
  5. Lukáš Haládik - Od nápadu k design dokumentu (11. 10. 2016)
  6. Jiří Chmelík - Fyzika ve hrách (18. 10. 2016)
  7. Jan Zelený - Grafické efekty (25. 10. 2016)
  8. Jiří Chmelík - Rozhraní (1. 11. 2016)
  9. Jiří Chmelík - Uměla inteligence ve hrách (8. 11. 2016)
  10. Ivan Buchta, Miroslav Horvath - Herní prostředí: Design + technologie (22. 11. 2016)
  11. Eugen Harton - How to Sell a Game (29. 11. 2016)
  12. Petr Mores - Animace a hry (6. 12. 2016)
  13. Jarek Kolář - Brief introduction to Production and planning for game development (13. 12. 2016)

Materiály k přednáškám (2015)

  1. Jiří Chmelík - Organizace, úvod
    • slajdy
    • Video: společné s dalším
  2. Matouš Ježek: Udělat si hru
  3. Petr Kolář - Co hráče baví
  4. Lukáš Haládik - Od nápadu k design dokumentu
  5. Jiří Chmelík - Herní grafika
  6. Jiří Chmelík - Fyzika ve hrách
    • slajdy
    • zaznám nebyl pořízen (selhání techniky)
  7. Jiří Chmelík - Rozhraní
  8. Štěpán Kment - Animace CG charakterů
  9. Jiří Chmelík - Uměla inteligence ve hrách
  10. Michal Blažek - Game Audio
  11. Jarek Kolář - Brief introduction to Production and planning for game development