Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

Florian Gnadlinger, M.Sc. (IS), katedra: KVI, zdroj vazby: školitel Kriglstein

Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2020–2024 (celkem 0.456)

Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2024 JCR2023; JCR2024 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.

hodnotadíl autoraroktitlezapočítaníostatní
0.7720.3862024Incorporating an Intelligent Tutoring System Into a Game-Based Auditory Rehabilitation Training for Adult Cochlear Implant Recipients: Algorithm Development and Validation (DOI)Gnadlinger, KriglsteinWerminghaus, Selmanagić, Filla, Richter, Klenzner
0.070.072024Concept and implementation of an adaptive digital hearing training system for cochlear implant aftercare (DOI)GnadlingerWerminghaus, Richter, Selmanagic, Thyson, Schatton, Klenzner

Články ve sbornících dle IS MU 2020–2024 (celkem B: 0.5) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
B
CSEDU
2023Adapting Is Difficult! Introducing a Generic Adaptive Learning Framework for Learner Modeling and Task Recommendation Based on Dynamic Bayesian Networks (DOI)Gnadlinger, KriglsteinSelmanagić, SimbeckSciTePressProceedings of the 15th International Conference on Computer Supported Education - Volume 1