Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
RNDr. Magdaléna Kejstová (IS), katedra: KVI, zdroj vazby: školitel Kriglstein
Články ve sbornících dle IS MU 2020–2024 (celkem B: 0.333, C: 0.833, D: 0.5) Popis rankingu viz zde.rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
B FDG | 2024 | Play and Viz: Using Entertainment Games for Exploring Data Visualizations (DOI) | Kejstová, Šťastná, Kriglstein | ACM | Proceedings of the 19th International Conference on the Foundations of Digital Games | |
C CHI | 2023 | From Bin to Playin’: Give Vintage Objects a New Purpose as Game Controllers (DOI) | Kejstová, Rusňák, Kriglstein | Pokorný | ACM | Extended Abstracts of the 2023 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems (CHI EA '23) |
C CHI PLAY | 2023 | Construct and Play: Engaging Students with Visualizations through Playful Methods. (DOI) | Kejstová, Kriglstein | Stoiber, Boucher, Kandlhofer, Aigner | ACM | In Companion Proceedings of the Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play (CHI PLAY Companion '23) |
D EuroVis | 2024 | Mapping the Landscape of Data Visualizations in Schools and Educational Resources (DOI) | Kejstová, Kriglstein | Boucher, Stoiber, Kandlhofer, Ertl, Aigner | The Eurographics Association | EuroVis 2024 - Education Papers |