Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
RNDr. Filip Škola, Ph.D. (IS), katedra: KVI, zdroj vazby: školitel Liarokapis
Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2018–2022 (celkem 2.267)Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2022 JCR2021; JCR2022 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.
qAIS | hodnota | díl autora | rok | title | započítaní | ostatní |
---|---|---|---|---|---|---|
Q2 | 0.885 | 0.885 | 2021 | Study of Full-body Virtual Embodiment Using noninvasive Brain Stimulation and Imaging (DOI) | Škola | Liarokapis |
Q3 | 0.742 | 0.247 | 2018 | EEG-based BCI and video games: a progress report (DOI) | Kerouš, Škola, Liarokapis | |
Q2 | 0.738 | 0.738 | 2020 | Virtual Reality with 360-Video Storytelling in Cultural Heritage: Study of Presence, Engagement, and Immersion (DOI) | Škola | Rizvic, Cozza, Barbieri, Bruno, Skarlatos, Liarokapis |
Q2 | 0.558 | 0.186 | 2019 | Progressive Training for Motor Imagery Brain-Computer Interfaces Using Gamification and Virtual Reality Embodiment (DOI) | Škola, Tinková, Liarokapis | |
Q2 | 0.421 | 0.21 | 2018 | Embodied VR environment facilitates motor imagery brain–computer interface training (DOI) | Škola, Liarokapis |
rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
A* CHI | 2019 | Examining And Enhancing The Illusory Touch Perception In Virtual Reality Using Non-Invasive Brain Stimulation (DOI) | Škola, Liarokapis | ACM Press | Proceedings of the 2019 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems, Paper No. 247 | |
B IEEE IS | 2018 | Investigating Body Transfer Illusion from Human to Monkey Body (DOI) | Javorský, Škola, Liarokapis | Sylaiou, Martins | IEEE Computer Society | 2018 International Conference on Intelligent Systems (IS 2018) |