Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

RNDr. Hana Bydžovská, Ph.D. (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Popelínský

Články ve sbornících dle IS MU 2015–2019 (celkem A: 1, B: 2, C: 1, D: 2) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
A
AIED
2015Student Performance Prediction Using Collaborative Filtering Methods (DOI)BydžovskáSpringer International Publishing17th International Conference on Artificial Inteligence in Education - AIED 2015
B
EDM
2016A Comparative Analysis of Techniques for Predicting Student PerformanceBydžovskáInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 9th International Conference on Educational Data Mining
B
EDM
2016Course Enrollment Recommender SystemBydžovskáInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 9th International Conference on Educational Data Mining
C
EPIA
2015Are Collaborative Filtering Methods Suitable for Student Performance Prediction? (DOI)BydžovskáSpringer International PublishingProgress in Artificial Intelligence - 17th Portuguese Conference on Artificial Inteligence - EPIA 2015
D
DaZ
2016Course Similarity AnalysisBydžovskáWIKT & DaZ 2016Proceedings in Informatics and Information Technologies
D
EDM
2015Towards Freshmen Performance PredictionBydžovskáUNEDProceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining