Objektové modelování v Javě
předchozí
-
obsah
-
start
-
další
|
dotazy/odpovědi
Kroky řešení reálného problému na počítači
Vývoj software je proces...
Celkový rámec vývoje SW
Metodiky vývoje SW
Metodika typu "vodopád"
Srovnání Java - Pascal
Organizace programových souborů
Organizace zdrojových souborů
Příklad - svět chovatelů a jejich psů
Shromáždění informací o realitě
Jak zachytíme tyto informace
Modelování reality pomocí tříd
Zápis třídy do zdrojového souboru
Organizace tříd do balíků
Balíky
Příslušnost třídy k balíku
Dědičnost
Terminologie dědičnosti
Jak zapisujeme dědění
Deklarace import
Deklarace import názevbalíku.*
Opakování - vlastnosti tříd
Příklad
Příklad - co tam bylo nového
Přístupová práva
Granularita omezení přístupu
Typy omezení přístupu
Příklad - public
Příklad - protected
Příklad - přátelský
Příklad - private
Když si nevíte rady
Přístupová práva a umístění deklarací do souborů
Cvičení
předchozí
-
obsah
-
start
-
další
|
dotazy/odpovědi
Slidy předmětu byly navštíveny
krát.