Objektové modelování v Javě

předchozí - obsah - start - další | dotazy/odpovědi
  1. Kroky řešení reálného problému na počítači
  2. Vývoj software je proces...
  3. Celkový rámec vývoje SW
  4. Metodiky vývoje SW
  5. Metodika typu "vodopád"
  6. Srovnání Java - Pascal
  7. Organizace programových souborů
  8. Organizace zdrojových souborů
  9. Příklad - svět chovatelů a jejich psů
  10. Shromáždění informací o realitě
  11. Jak zachytíme tyto informace
  12. Modelování reality pomocí tříd
  13. Zápis třídy do zdrojového souboru
  14. Organizace tříd do balíků
  15. Balíky
  16. Příslušnost třídy k balíku
  17. Dědičnost
  18. Terminologie dědičnosti
  19. Jak zapisujeme dědění
  20. Deklarace import
  21. Deklarace import názevbalíku.*
  22. Opakování - vlastnosti tříd
  23. Příklad
  24. Příklad - co tam bylo nového
  25. Přístupová práva
  26. Granularita omezení přístupu
  27. Typy omezení přístupu
  28. Příklad - public
  29. Příklad - protected
  30. Příklad - přátelský
  31. Příklad - private
  32. Když si nevíte rady
  33. Přístupová práva a umístění deklarací do souborů
  34. Cvičení

předchozí - obsah - start - další | dotazy/odpovědi
Slidy předmětu byly navštíveny krát.