Úvod do objektového programování

předchozí - obsah - start - další | dotazy/odpovědi
  1. Co je třída a objekt?
  2. Vlastnosti objektu
  3. Příklad - deklarace třídy
  4. Příklad - použití třídy
  5. Proměnné
  6. Proměnné - použití
  7. Vytváření objektů
  8. Konstruktory - použití
  9. Metody
  10. Volání metod
  11. Parametry metod
  12. Jak Java předává skutečné parametry metodám?
  13. Příklad předávání parametrů - primitivní typy
  14. Příklad předávání parametrů - objektové typy (1)
  15. Příklad předávání parametrů - objektové typy (2)
  16. Návrat z metody
  17. Přetěžování
  18. Přetěžování - příklad
  19. Přetěžování - příklad (2)
  20. Přetěžování - příklad (3)
  21. Shrnutí
  22. Odkazy na objekty
  23. Přiřazování objektových proměnných
  24. Vracení odkazu na sebe
  25. Vracení odkazu na sebe
  26. Řetězení volání (2)
  27. Proměnné a metody třídy - statické
  28. Příklad statické proměnné a metody

předchozí - obsah - start - další | dotazy/odpovědi
Slidy předmětu byly navštíveny krát.