Vše uložte do balíku cz.muni.fi.{login}.dyngraph.gui.
Pro modelování kreslených uzlů a hran doporučuji podobný metodický postup jako v předchozí úloze, tj. deklarovat si třídu pro grafickou podobu uzlu (jako byl Pt), hrany (jako jsem měl v ukázkovém programu třídu Line) a do nich zapouzdřit - tj. umístit jako proměnné - odkazy na Node (v případě uzlu), resp. na dva uzly (Node) v případě hrany.
Z toho plyne, že původní třídy z balíku tomp.dyngraph zůstanou nezměněny a nové údaje - jako je např. pozice uzlů a hran na obrazovce - budou v nových objektech.
Ukládání a čtení grafů do/ze souboru je možné dopracovat jako bonus. O výši "odměny" se dohodněte se cvičícím.
pozn: Pokud cvičící zadání modifikuje, je to OK. Tohle je vzorové minimální zadání.
za tyto úlohy dohromady získáte max. 4 body.