Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1314 D 484.009184.009
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Tutoring and Automatic Evaluation of Logic Proofs (2013)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/13:00070404
Název v anglickém jazyceTutoring and Automatic Evaluation of Logic Proofs
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaJ - Průmysl
OborJD - Využití počítačů, robotika a její aplikace
Rok uplatnění2013
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem4
Počet domácích tvůrců4
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůKarel Vaculík (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 1415417)
Lubomír Popelínský (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 9343199)
Eva Mráková (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4564472)
Juraj Jurčo (státní příslušnost: SK - Slovenská republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 8196087)
Popis výsledku v anglickém jazyceTutoring of logic proofs is an important part of undergraduate courses of logic. Commonly, a tutor trains and tests students? skills to build correct logic proofs. We introduce a system for training of students? ability to construct correct proofs in propositional or predicate logic. In addition to common techniques including presentations supported by slides and exercises we use animations which are based on carefully selected demonstrative examples and their step-by-step solutions. Animations are interactive so that a student may choose a particular step, a sequence of steps, and/or a particular task. In order to test students? knowledge, we prepared a questionnaire that captures the entire process of a logic proof construction. A student constructsa proof and then answers questions from the questionnaire. We describe the design of the questionnaire and discuss its dis/advantages.
Klíčová slova oddělená středníkemgraph mining; logic proofs; resolution; automatic evaluation; frequent subgraphs; classification
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProceedings of the 12th European Conference on e-Learning ECEL 2013
ISBN9781909507845
ISSN2048-8645
Počet stran výsledku8
Strana od-do495-502
Název nakladateleAcademic Conferences and Publishing International
Místo vydáníSophia Antipolis, France
Místo konání akceSophia Antipolis, France
Datum konání akce30.10.2013
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2014
SpecifikaceRIV/00216224:14330/13:00070404!RIV14-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku29.05.2014
Kontrolní číslo56539701

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiSpecifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT