RIV/00216224:14330/13:00070404 - Tutoring and Automatic Evaluation of Logic Proofs (2013)

Údaje o výsledku
Identifikační kódRIV/00216224:14330/13:00070404
Název v původním jazyceTutoring and Automatic Evaluation of Logic Proofs
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
OborJD - Využití počítačů, robotika a její aplikace
Rok uplatnění2013
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů
Počet výskytů výsledku1
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I
Rozsah vyřazení výsledkuTento výskyt výsledku není vyřazen
Zařazení výsledku v hodnoceníD - Článek ve sborníku
Skupina oboru v hodnocení04 - Technické a informatické vědy
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledkuČlánek ve sborníku evidovaném v databázi Scopus
Bodové ohodnocení8,000
Faktor korekce50,1 %
Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)4,009
Rozdělení výsledku mezi předkladatele
OrganizaceVýzkumná organizace?PodílBodyBody (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)
Masarykova univerzita / Fakulta informatikyano100,0 %8,0004,009
Tvůrci výsledku
Počet tvůrců celkem4
Počet domácích tvůrců4
TvůrceVaculík Karel (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 1415417)
TvůrcePopelínský Lubomír (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 9343199)
TvůrceMráková Eva (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 4564472)
TvůrceJurčo Juraj (státní příslušnost: SK - Slovenská republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 8196087)
Údaje blíže specifikující výsledek
Popis v původním jazyceTutoring of logic proofs is an important part of undergraduate courses of logic. Commonly, a tutor trains and tests students’ skills to build correct logic proofs. We introduce a system for training of students’ ability to construct correct proofs in propositional or predicate logic. In addition to common techniques including presentations supported by slides and exercises we use animations which are based on carefully selected demonstrative examples and their step-by-step solutions. Animations are interactive so that a student may choose a particular step, a sequence of steps, and/or a particular task. In order to test students’ knowledge, we prepared a questionnaire that captures the entire process of a logic proof construction. A student constructs a proof and then answers questions from the questionnaire. We describe the design of the questionnaire and discuss its dis/advantages.
Klíčová slovagraph mining; logic proofs; resolution; automatic evaluation; frequent subgraphs; classification
Název sborníkuProceedings of the 12th European Conference on e-Learning ECEL 2013
Rozsah stran495-502
Forma vydáníE - Elektronická verze „online“
ISSN2048-8645
Počet stran výsledku8
ISBN9781909507845
Název nakladateleAcademic Conferences and Publishing International
Místo vydáníSophia Antipolis, France
Místo konání akceSophia Antipolis, France
Datum zahájení akce30.10.2013
Typ akce podle státní příslušnoti účastníkůWRD - Světová
Údaje o tomto záznamu o výsledku
PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2014
Systémové označení dodávky datRIV14-MSM-14330___/01:1
SpecifikaceRIV/00216224:14330/13:00070404!RIV14-MSM-14330___
Kontrolní kód[52BA27E3439F]
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl
S - Specifický výzkum na vysokých školách