Údaje o výsledku |
Identifikační kód | RIV/00216224:14330/13:00070404 |
Název v původním jazyce | Tutoring and Automatic Evaluation of Logic Proofs |
Druh | D - Článek ve sborníku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor | JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace |
Rok uplatnění | 2013 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014 |
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I |
Rozsah vyřazení výsledku | Tento výskyt výsledku není vyřazen |
Zařazení výsledku v hodnocení | D - Článek ve sborníku |
Skupina oboru v hodnocení | 04 - Technické a informatické vědy |
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledku | Článek ve sborníku evidovaném v databázi Scopus |
Bodové ohodnocení | 8,000 |
Faktor korekce | 50,1 % |
Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) | 4,009 |
Rozdělení výsledku mezi předkladatele |
Organizace | Výzkumná organizace? | Podíl | Body | Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) |
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky | ano | 100,0 % | 8,000 | 4,009 |
|
Tvůrci výsledku |
Počet tvůrců celkem | 4 |
Počet domácích tvůrců | 4 |
Tvůrce | Vaculík Karel (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 1415417) |
Tvůrce | Popelínský Lubomír (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 9343199) |
Tvůrce | Mráková Eva (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 4564472) |
Tvůrce | Jurčo Juraj (státní příslušnost: SK - Slovenská republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 8196087) |
Údaje blíže specifikující výsledek |
Popis v původním jazyce | Tutoring of logic proofs is an important part of undergraduate courses of logic. Commonly, a tutor trains and tests students’ skills to build correct logic proofs. We introduce a system for training of students’ ability to construct correct proofs in propositional or predicate logic. In addition to common techniques including presentations supported by slides and exercises we use animations which are based on carefully selected demonstrative examples and their step-by-step solutions. Animations are interactive so that a student may choose a particular step, a sequence of steps, and/or a particular task. In order to test students’ knowledge, we prepared a questionnaire that captures the entire process of a logic proof construction. A student constructs a proof and then answers questions from the questionnaire. We describe the design of the questionnaire and discuss its dis/advantages. |
Klíčová slova | graph mining; logic proofs; resolution; automatic evaluation; frequent subgraphs; classification |
Název sborníku | Proceedings of the 12th European Conference on e-Learning ECEL 2013 |
Rozsah stran | 495-502 |
Forma vydání | E - Elektronická verze „online“ |
ISSN | 2048-8645 |
Počet stran výsledku | 8 |
ISBN | 9781909507845 |
Název nakladatele | Academic Conferences and Publishing International |
Místo vydání | Sophia Antipolis, France |
Místo konání akce | Sophia Antipolis, France |
Datum zahájení akce | 30.10.2013 |
Typ akce podle státní příslušnoti účastníků | WRD - Světová |
Údaje o tomto záznamu o výsledku |
Předkladatel | Masarykova univerzita / Fakulta informatiky |
Dodavatel | MSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) |
Rok sběru | 2014 |
Systémové označení dodávky dat | RIV14-MSM-14330___/01:1 |
Specifikace | RIV/00216224:14330/13:00070404!RIV14-MSM-14330___ |
Kontrolní kód | [52BA27E3439F] |
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází |
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl |
S - Specifický výzkum na vysokých školách |