Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1314 neu 400100
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Acquiring Data for Textual Entailment Recognition (2013)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/13:00070350
Název v anglickém jazyceAcquiring Data for Textual Entailment Recognition
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2013
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem1
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůZuzana Nevěřilová (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 6670288)
Popis výsledku v anglickém jazyceLanguage resources are hardly ever large enough. Building language resources that can be used as a gold standard for semantic analysis requires effort and investment. We present a prototype for acquiring language resources by means of a language game which is a cheap but long-term method. Games employed to acquire language resources are not new. For example games with a purpose are used for collecting common sense knowledge. The game presented in this paper is a work in progress. It collects annotated pairs text?hypothesis suitable for recognizing textual entailment in Czech. The game narrative is based on Sherlock Holmes and dr. Watson dialogues. For generating the dialogue line we use rule-based approaches such as syntactic analysis, anaphora resolution, synonym and hypernym replacement, word order rearrangement and verb frame based inference. To generate natural sounding sentences we added a language model score (based on n-gram frequencies in a corpus).
Klíčová slova oddělená středníkemextual entailment; language game; games with a purpose; GWAP
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuSeventh Workshop on Recent Advances in Slavonic Natural Language Processing, RASLAN 2013
ISBN9788026305200
ISSN-
Počet stran výsledku9
Strana od-do29-37
Název nakladateleTribun EU
Místo vydáníBrno
Místo konání akceBrno
Datum konání akce2013
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůCST - Celostátní
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2014
SpecifikaceRIV/00216224:14330/13:00070350!RIV14-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku29.05.2014
Kontrolní číslo56539311

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Projekt podporovaný MŠMT v programu LMLM2010013 - LINDAT-CLARIN: Institut pro analýzu, zpracování a distribuci lingvistických dat (2010 - 2015)
Podpora / návaznostiInstitucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Specifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT