Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1314 D 446.18123.141146.18123.141
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Automatic Detection of Concepts from Problem Solving Times (2013)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/13:00070141
Název v anglickém jazyceAutomatic Detection of Concepts from Problem Solving Times
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2013
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem4
Počet domácích tvůrců4
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůRadek Pelánek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4686128)
Petr Boroš (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 6714390)
Juraj Nižnan (státní příslušnost: SK - Slovenská republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 9541985)
Jiří Řihák (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 2572575)
Popis výsledku v anglickém jazyceIntelligent tutoring systems need to know a mapping between particular problems and general domain concepts. Such mapping can be constructed manually by an expert, but that is time consuming and error prone. Our aim is to detect concepts automatically from problem solving times. We propose and evaluate two approaches: a model of problem solving times with multidimensional skill and an application of spectral clustering. The results show that it is feasible to construct a problem-concept mapping from solely the problem solving times and that the results of the analysis can bring an interesting insight.
Klíčová slova oddělená středníkemproblem solving; concepts; student modeling
Stránka www, na které se nachází výsledek-
DOI výsledku10.1007/978-3-642-39112-5_67

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuArtificial Intelligence in Education
ISBN9783642391118
ISSN0302-9743
Počet stran výsledku4
Strana od-do595-598
Název nakladateleSpringer
Místo vydáníUSA
Místo konání akceMemphis, TN, USA
Datum konání akce2013
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2014
SpecifikaceRIV/00216224:14330/13:00070141!RIV14-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku29.05.2014
Kontrolní číslo56538202

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Projekt podporovaný MŠMT v programu LGLG13010 - Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (2013 - 2015)
Podpora / návaznostiSpecifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT