Identifikační kód | RIV/00216224:14330/13:00070141 |
Název v anglickém jazyce | Automatic Detection of Concepts from Problem Solving Times |
Druh | D - Článek ve sborníku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor - skupina | I - Informatika |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2013 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Počet tvůrců celkem | 4 |
Počet domácích tvůrců | 4 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců | Radek Pelánek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4686128) Petr Boroš (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 6714390) Juraj Nižnan (státní příslušnost: SK - Slovenská republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 9541985) Jiří Řihák (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 2572575) |
Popis výsledku v anglickém jazyce | Intelligent tutoring systems need to know a mapping between particular problems and general domain concepts. Such mapping can be constructed manually by an expert, but that is time consuming and error prone. Our aim is to detect concepts automatically from problem solving times. We propose and evaluate two approaches: a model of problem solving times with multidimensional skill and an application of spectral clustering. The results show that it is feasible to construct a problem-concept mapping from solely the problem solving times and that the results of the analysis can bring an interesting insight. |
Klíčová slova oddělená středníkem | problem solving; concepts; student modeling |
Stránka www, na které se nachází výsledek | - |
DOI výsledku | 10.1007/978-3-642-39112-5_67 |