RIV/00216224:14330/13:00070141 - Automatic Detection of Concepts from Problem Solving Times (2013)

Údaje o výsledku
Identifikační kódRIV/00216224:14330/13:00070141
Název v původním jazyceAutomatic Detection of Concepts from Problem Solving Times
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2013
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů
Počet výskytů výsledku1
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I
Rozsah vyřazení výsledkuTento výskyt výsledku není vyřazen
Zařazení výsledku v hodnoceníD - Článek ve sborníku
Skupina oboru v hodnocení04 - Technické a informatické vědy
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledkuČlánek ve sborníku evidovaném v databázi Scopus bodovaný podle SJR zdroje typu Book Series nebo Conference Proceedings
Bodové ohodnocení46,181
Faktor korekce50,1 %
Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)23,141
Rozdělení výsledku mezi předkladatele
OrganizaceVýzkumná organizace?PodílBodyBody (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)
Masarykova univerzita / Fakulta informatikyano100,0 %46,18123,141
Tvůrci výsledku
Počet tvůrců celkem4
Počet domácích tvůrců4
TvůrcePelánek Radek (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 4686128)
TvůrceBoroš Petr (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 6714390)
TvůrceNižnan Juraj (státní příslušnost: SK - Slovenská republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 9541985)
TvůrceŘihák Jiří (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 2572575)
Údaje blíže specifikující výsledek
Popis v původním jazyceIntelligent tutoring systems need to know a mapping between particular problems and general domain concepts. Such mapping can be constructed manually by an expert, but that is time consuming and error prone. Our aim is to detect concepts automatically from problem solving times. We propose and evaluate two approaches: a model of problem solving times with multidimensional skill and an application of spectral clustering. The results show that it is feasible to construct a problem-concept mapping from solely the problem solving times and that the results of the analysis can bring an interesting insight.
Klíčová slovaproblem solving; concepts; student modeling
Název sborníkuArtificial Intelligence in Education
Rozsah stran595-598
Forma vydáníP - Tištěná verze „print“
ISSN0302-9743
ISBN9783642391118
Počet stran výsledku4
Název nakladateleSpringer-Verlag
Místo vydáníUSA
Místo konání akceMemphis, TN, USA
Rok konání akce2013
Typ akce podle státní příslušnoti účastníkůWRD - Světová
DOI výsledku10.1007/978-3-642-39112-5_67
Údaje o tomto záznamu o výsledku
PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2014
Systémové označení dodávky datRIV14-MSM-14330___/01:1
SpecifikaceRIV/00216224:14330/13:00070141!RIV14-MSM-14330___
Kontrolní kód[7B0660F748B1]
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl
ProjektLG13010 - Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (2013-2015, MSM/LG)
S - Specifický výzkum na vysokých školách