Údaje o výsledku |
Identifikační kód | RIV/00216224:14330/13:00070141 |
Název v původním jazyce | Automatic Detection of Concepts from Problem Solving Times |
Druh | D - Článek ve sborníku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2013 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014 |
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I |
Rozsah vyřazení výsledku | Tento výskyt výsledku není vyřazen |
Zařazení výsledku v hodnocení | D - Článek ve sborníku |
Skupina oboru v hodnocení | 04 - Technické a informatické vědy |
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledku | Článek ve sborníku evidovaném v databázi Scopus bodovaný podle SJR zdroje typu Book Series nebo Conference Proceedings |
Bodové ohodnocení | 46,181 |
Faktor korekce | 50,1 % |
Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) | 23,141 |
Rozdělení výsledku mezi předkladatele |
Organizace | Výzkumná organizace? | Podíl | Body | Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) |
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky | ano | 100,0 % | 46,181 | 23,141 |
|
Tvůrci výsledku |
Počet tvůrců celkem | 4 |
Počet domácích tvůrců | 4 |
Tvůrce | Pelánek Radek (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 4686128) |
Tvůrce | Boroš Petr (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 6714390) |
Tvůrce | Nižnan Juraj (státní příslušnost: SK - Slovenská republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 9541985) |
Tvůrce | Řihák Jiří (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 2572575) |
Údaje blíže specifikující výsledek |
Popis v původním jazyce | Intelligent tutoring systems need to know a mapping between particular problems and general domain concepts. Such mapping can be constructed manually by an expert, but that is time consuming and error prone. Our aim is to detect concepts automatically from problem solving times. We propose and evaluate two approaches: a model of problem solving times with multidimensional skill and an application of spectral clustering. The results show that it is feasible to construct a problem-concept mapping from solely the problem solving times and that the results of the analysis can bring an interesting insight. |
Klíčová slova | problem solving; concepts; student modeling |
Název sborníku | Artificial Intelligence in Education |
Rozsah stran | 595-598 |
Forma vydání | P - Tištěná verze „print“ |
ISSN | 0302-9743 |
ISBN | 9783642391118 |
Počet stran výsledku | 4 |
Název nakladatele | Springer-Verlag |
Místo vydání | USA |
Místo konání akce | Memphis, TN, USA |
Rok konání akce | 2013 |
Typ akce podle státní příslušnoti účastníků | WRD - Světová |
DOI výsledku | 10.1007/978-3-642-39112-5_67 |
Údaje o tomto záznamu o výsledku |
Předkladatel | Masarykova univerzita / Fakulta informatiky |
Dodavatel | MSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) |
Rok sběru | 2014 |
Systémové označení dodávky dat | RIV14-MSM-14330___/01:1 |
Specifikace | RIV/00216224:14330/13:00070141!RIV14-MSM-14330___ |
Kontrolní kód | [7B0660F748B1] |
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází |
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl |
Projekt | LG13010 - Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (2013-2015, MSM/LG) |
S - Specifický výzkum na vysokých školách |