Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1314 D 442.66721.380142.66721.380
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

A framework for monitoring and evaluation of learning processes (2013)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/13:00069770
Název v anglickém jazyceA framework for monitoring and evaluation of learning processes
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2013
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem3
Počet domácích tvůrců3
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůLucie Pekárková (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4797876)
Patrícia Eibenová (státní příslušnost: SK - Slovenská republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4633067)
Tomáš Pitner (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 6337392)
Popis výsledku v anglickém jazyceThe paper will describe the features and show advantages of process orientation in all phases of university course design and implementation applied in an introductory course on environmental science at Masaryk University, Faculty of Informatics in Brno,Czech Republic. It will demonstrate the principles of process-oriented learning design and its support in the open-source based Medusy project. Primarily, it will show the integrated approach to learning process design, tooling, runtime environment, andlearning process pattern repository.
Klíčová slova oddělená středníkemcourse on introduction to environmental science; Medusy project; process-oriented teaching and learning
Stránka www, na které se nachází výsledek-
DOI výsledku10.1007/978-3-642-41151-9_49

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuEnvironmental Software Systems. Fostering Information Sharing
ISBN9783642411502
ISSN1868-4238
Počet stran výsledku8
Strana od-do525-532
Název nakladateleSpringer Berlin Heidelberg
Místo vydáníBerlin
Místo konání akceNeusiedl am See, Austria
Datum konání akce2013
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2014
SpecifikaceRIV/00216224:14330/13:00069770!RIV14-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku29.05.2014
Kontrolní číslo56537829

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Projekt podporovaný MŠMT v programu LGLG13010 - Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (2013 - 2015)
Podpora / návaznostiSpecifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT