Identifikační kód | RIV/00216224:14330/13:00069770 |
Název v anglickém jazyce | A framework for monitoring and evaluation of learning processes |
Druh | D - Článek ve sborníku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor - skupina | I - Informatika |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2013 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Počet tvůrců celkem | 3 |
Počet domácích tvůrců | 3 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců | Lucie Pekárková (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4797876) Patrícia Eibenová (státní příslušnost: SK - Slovenská republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4633067) Tomáš Pitner (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 6337392) |
Popis výsledku v anglickém jazyce | The paper will describe the features and show advantages of process orientation in all phases of university course design and implementation applied in an introductory course on environmental science at Masaryk University, Faculty of Informatics in Brno,Czech Republic. It will demonstrate the principles of process-oriented learning design and its support in the open-source based Medusy project. Primarily, it will show the integrated approach to learning process design, tooling, runtime environment, andlearning process pattern repository. |
Klíčová slova oddělená středníkem | course on introduction to environmental science; Medusy project; process-oriented teaching and learning |
Stránka www, na které se nachází výsledek | - |
DOI výsledku | 10.1007/978-3-642-41151-9_49 |