RIV/00216224:14330/13:00069770 - A framework for monitoring and evaluation of learning processes (2013)

Údaje o výsledku
Identifikační kódRIV/00216224:14330/13:00069770
Název v původním jazyceA framework for monitoring and evaluation of learning processes
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2013
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů
Počet výskytů výsledku1
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I
Rozsah vyřazení výsledkuTento výskyt výsledku není vyřazen
Zařazení výsledku v hodnoceníD - Článek ve sborníku
Skupina oboru v hodnocení04 - Technické a informatické vědy
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledkuČlánek ve sborníku evidovaném v databázi Scopus bodovaný podle SJR zdroje typu Book Series nebo Conference Proceedings
Bodové ohodnocení42,667
Faktor korekce50,1 %
Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)21,380
Rozdělení výsledku mezi předkladatele
OrganizaceVýzkumná organizace?PodílBodyBody (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)
Masarykova univerzita / Fakulta informatikyano100,0 %42,66721,380
Tvůrci výsledku
Počet tvůrců celkem3
Počet domácích tvůrců3
TvůrcePekárková Lucie (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 4797876)
TvůrceEibenová Patrícia (státní příslušnost: SK - Slovenská republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 4633067)
TvůrcePitner Tomáš (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 6337392)
Údaje blíže specifikující výsledek
Popis v původním jazyceThe paper will describe the features and show advantages of process orientation in all phases of university course design and implementation applied in an introductory course on environmental science at Masaryk University, Faculty of Informatics in Brno, Czech Republic. It will demonstrate the principles of process-oriented learning design and its support in the open-source based Medusy project. Primarily, it will show the integrated approach to learning process design, tooling, runtime environment, and learning process pattern repository.
Klíčová slovacourse on introduction to environmental science; Medusy project; process-oriented teaching and learning
Název sborníkuEnvironmental Software Systems. Fostering Information Sharing
Rozsah stran525-532
Forma vydáníP - Tištěná verze „print“
ISSN1868-4238
ISBN9783642411502
Počet stran výsledku8
Název nakladateleSpringer-Verlag. (Berlin; Heidelberg)
Místo vydáníBerlin
Místo konání akceNeusiedl am See, Austria
Rok konání akce2013
Typ akce podle státní příslušnoti účastníkůWRD - Světová
DOI výsledku10.1007/978-3-642-41151-9_49
Údaje o tomto záznamu o výsledku
PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2014
Systémové označení dodávky datRIV14-MSM-14330___/01:1
SpecifikaceRIV/00216224:14330/13:00069770!RIV14-MSM-14330___
Kontrolní kód[B3F0133C2808]
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl
ProjektLG13010 - Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (2013-2015, MSM/LG)
S - Specifický výzkum na vysokých školách