Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1314 D 484.0090.6675.3332.672
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Understanding the process of learning touch-screen mobile applications (2013)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/13:00069608
Název v anglickém jazyceUnderstanding the process of learning touch-screen mobile applications
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2013
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem2
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůLucia Mačková Tokárová (státní příslušnost: SK - Slovenská republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 5531268)
Melius Weideman (státní příslušnost: ZA - Jihoafrická republika)
Popis výsledku v anglickém jazyceMobile devices, together with touch-screen interfaces, have become part of the everyday usage items of many information consumers across the globe. However, it is clear that the learning curve for touch-screen interfaces is steeper than what was expected. This presents some problems especially along with the current trend towards designing more complex mobile applications. The objective of this research was to determine how users interact with applications on touch-screen mobile devices, and how they progress through the various learning phases. A literature study, two pilot studies and a full survey questionnaire were used to gather data and perceptions about the status quo of learning within mobile touch-screen interfaces. Results indicated the presence of recurring patterns in users' preferences. In particular, associations with personal characteristics, namely age, gender and the length of experience, were observed.
Klíčová slova oddělená středníkemLearning; learnability; mobile applications; mobile user interfaces; touch-screen devices
Stránka www, na které se nachází výsledekhttp://dx.doi.org/10.1145/2507065.2507066
DOI výsledku10.1145/2507065.2507066

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProceedings of the 31st ACM international conference on Design of communication (SIGDOC 2013)
ISBN9781450321310
ISSN-
Počet stran výsledku8
Strana od-do157-164
Název nakladateleACM
Místo vydáníNew York
Místo konání akceNew York
Datum konání akce2013
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2014
SpecifikaceRIV/00216224:14330/13:00069608!RIV14-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku29.05.2014
Kontrolní číslo56537642

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiNeveřejný zdroj