RIV/00216224:14330/13:00069608 - Understanding the process of learning touch-screen mobile applications (2013)

Údaje o výsledku
Identifikační kódRIV/00216224:14330/13:00069608
Název v původním jazyceUnderstanding the process of learning touch-screen mobile applications
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2013
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů
Počet výskytů výsledku1
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I
Rozsah vyřazení výsledkuTento výskyt výsledku není vyřazen
Zařazení výsledku v hodnoceníD - Článek ve sborníku
Skupina oboru v hodnocení04 - Technické a informatické vědy
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledkuČlánek ve sborníku evidovaném v databázi Scopus bodovaný podle SJR zdroje typu Book Series nebo Conference Proceedings
Bodové ohodnocení8,000
Faktor korekce50,1 %
Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)4,009
Rozdělení výsledku mezi předkladatele
OrganizaceVýzkumná organizace?PodílBodyBody (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)
Masarykova univerzita / Fakulta informatikyano66,7 %5,3332,672
Tvůrci výsledku
Počet tvůrců celkem2
Počet domácích tvůrců1
TvůrceMačková Tokárová Lucia (státní příslušnost: SK - Slovenská republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 5531268)
TvůrceWeideman Melius (státní příslušnost: ZA - Jihoafrická republika)
Údaje blíže specifikující výsledek
Popis v původním jazyceMobile devices, together with touch-screen interfaces, have become part of the everyday usage items of many information consumers across the globe. However, it is clear that the learning curve for touch-screen interfaces is steeper than what was expected. This presents some problems especially along with the current trend towards designing more complex mobile applications. The objective of this research was to determine how users interact with applications on touch-screen mobile devices, and how they progress through the various learning phases. A literature study, two pilot studies and a full survey questionnaire were used to gather data and perceptions about the status quo of learning within mobile touch-screen interfaces. Results indicated the presence of recurring patterns in users' preferences. In particular, associations with personal characteristics, namely age, gender and the length of experience, were observed.
Klíčová slovaLearning; learnability; mobile applications; mobile user interfaces; touch-screen devices
Rozsah stran157-164
Název sborníkuProceedings of the 31st ACM international conference on Design of communication (SIGDOC 2013)
Forma vydáníE - Elektronická verze „online“
Počet stran výsledku8
ISBN9781450321310
Název nakladateleACM
Místo vydáníNew York
Místo konání akceNew York
Rok konání akce2013
Typ akce podle státní příslušnoti účastníkůWRD - Světová
Adresa www stránky s výsledkemhttp://dx.doi.org/10.1145/2507065.2507066
DOI výsledku10.1145/2507065.2507066
Údaje o tomto záznamu o výsledku
PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2014
Systémové označení dodávky datRIV14-MSM-14330___/01:1
SpecifikaceRIV/00216224:14330/13:00069608!RIV14-MSM-14330___
Kontrolní kód[490093FF4471]
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl
N - Výzkumná aktivita podporovaná z neveřejných zdrojů