Údaje o výsledku |
Identifikační kód | RIV/00216224:14330/13:00069608 |
Název v původním jazyce | Understanding the process of learning touch-screen mobile applications |
Druh | D - Článek ve sborníku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2013 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014 |
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I |
Rozsah vyřazení výsledku | Tento výskyt výsledku není vyřazen |
Zařazení výsledku v hodnocení | D - Článek ve sborníku |
Skupina oboru v hodnocení | 04 - Technické a informatické vědy |
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledku | Článek ve sborníku evidovaném v databázi Scopus bodovaný podle SJR zdroje typu Book Series nebo Conference Proceedings |
Bodové ohodnocení | 8,000 |
Faktor korekce | 50,1 % |
Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) | 4,009 |
Rozdělení výsledku mezi předkladatele |
Organizace | Výzkumná organizace? | Podíl | Body | Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) |
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky | ano | 66,7 % | 5,333 | 2,672 |
|
Tvůrci výsledku |
Počet tvůrců celkem | 2 |
Počet domácích tvůrců | 1 |
Tvůrce | Mačková Tokárová Lucia (státní příslušnost: SK - Slovenská republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 5531268) |
Tvůrce | Weideman Melius (státní příslušnost: ZA - Jihoafrická republika) |
Údaje blíže specifikující výsledek |
Popis v původním jazyce | Mobile devices, together with touch-screen interfaces, have become part of the everyday usage items of many information consumers across the globe. However, it is clear that the learning curve for touch-screen interfaces is steeper than what was expected. This presents some problems especially along with the current trend towards designing more complex mobile applications. The objective of this research was to determine how users interact with applications on touch-screen mobile devices, and how they progress through the various learning phases. A literature study, two pilot studies and a full survey questionnaire were used to gather data and perceptions about the status quo of learning within mobile touch-screen interfaces. Results indicated the presence of recurring patterns in users' preferences. In particular, associations with personal characteristics, namely age, gender and the length of experience, were observed. |
Klíčová slova | Learning; learnability; mobile applications; mobile user interfaces; touch-screen devices |
Rozsah stran | 157-164 |
Název sborníku | Proceedings of the 31st ACM international conference on Design of communication (SIGDOC 2013) |
Forma vydání | E - Elektronická verze „online“ |
Počet stran výsledku | 8 |
ISBN | 9781450321310 |
Název nakladatele | ACM |
Místo vydání | New York |
Místo konání akce | New York |
Rok konání akce | 2013 |
Typ akce podle státní příslušnoti účastníků | WRD - Světová |
Adresa www stránky s výsledkem | http://dx.doi.org/10.1145/2507065.2507066 |
DOI výsledku | 10.1145/2507065.2507066 |
Údaje o tomto záznamu o výsledku |
Předkladatel | Masarykova univerzita / Fakulta informatiky |
Dodavatel | MSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) |
Rok sběru | 2014 |
Systémové označení dodávky dat | RIV14-MSM-14330___/01:1 |
Specifikace | RIV/00216224:14330/13:00069608!RIV14-MSM-14330___ |
Kontrolní kód | [490093FF4471] |
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází |
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl |
N - Výzkumná aktivita podporovaná z neveřejných zdrojů |