Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1213 neu 200100
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Web 2.0 ve vzdělávání (2012)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/12:00064724
Název v původním jazyceWeb 2.0 ve vzdělávání
Název v anglickém jazyceWeb 2.0 in Education
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykcze - čeština
Obor - skupinaA - Společenské vědy
OborAM - Pedagogika a školství
Rok uplatnění2012
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem1
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůTomáš Pitner (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 6337392)
Popis výsledku v původním jazyceČlánek je příspěvkem do diskuse, jaké místo ve výuce mají služby Webu 2.0, jako např. sociální sítě, komunikační a kreativní nástroje tvorby a sdílení obsahu v době rozvinutého využívání v reálném životě většiny aktivních lidí. Kromě nesporných pozitiv má výukové užití své limity jak technologické či ekonomické, a nabízí nikoli neomezené přínosy. Na zkušenostech ze dvou pracovišť s odlišnou tradicí se snaží ukázat pro každý z vybraných vzorů technologicky podpořené výuky dobré příklady vč. vhodných služeb k přímému použití a poukázat na úskalí s tímto typem podpory spojená.
Popis výsledku v anglickém jazyceTh is paper is a contribution to the debate what place in the classroom the Web 2.0 services such as social networks, communication and creative tools for creation and sharing of content have, at the time of their broad application in real life of most active people. Besides the indisputable positive educational eff ects, it has certain limits ? technological or economic, rather than unlimited contribution and benefi ts. Th e experience of two schools with diff erent tradition tries to show good examples incl. appropriate services for direct use according to selected learnign patterns and points out the pitfalls of this type of support involved.
Klíčová slova oddělená středníkemperson-centered technology-enhanced learning; learning patterns; Web 2.0
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuMEZINÁRODNÍ KONFERENCE ICT VE VZDĚLÁVÁNÍ
ISBN9788024433622
ISSN-
Počet stran výsledku10
Strana od-do152-162
Název nakladateleUniverzita Palackého v Olomouci
Místo vydáníOlomouc
Místo konání akceOlomouc
Datum konání akce2012
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůCST - Celostátní
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2013
SpecifikaceRIV/00216224:14330/12:00064724!RIV13-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku09.08.2013
Kontrolní číslo43451693

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiJiný veřejný zdroj