Identifikační kód | RIV/00216224:14330/12:00064724 |
Název v původním jazyce | Web 2.0 ve vzdělávání |
Název v anglickém jazyce | Web 2.0 in Education |
Druh | D - Článek ve sborníku |
Jazyk | cze - čeština |
Obor - skupina | A - Společenské vědy |
Obor | AM - Pedagogika a školství |
Rok uplatnění | 2012 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Počet tvůrců celkem | 1 |
Počet domácích tvůrců | 1 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců | Tomáš Pitner (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 6337392) |
Popis výsledku v původním jazyce | Článek je příspěvkem do diskuse, jaké místo ve výuce mají služby Webu 2.0, jako např. sociální sítě, komunikační a kreativní nástroje tvorby a sdílení obsahu v době rozvinutého využívání v reálném životě většiny aktivních lidí. Kromě nesporných pozitiv má výukové užití své limity jak technologické či ekonomické, a nabízí nikoli neomezené přínosy. Na zkušenostech ze dvou pracovišť s odlišnou tradicí se snaží ukázat pro každý z vybraných vzorů technologicky podpořené výuky dobré příklady vč. vhodných služeb k přímému použití a poukázat na úskalí s tímto typem podpory spojená. |
Popis výsledku v anglickém jazyce | Th is paper is a contribution to the debate what place in the classroom the Web 2.0 services such as social networks, communication and creative tools for creation and sharing of content have, at the time of their broad application in real life of most active people. Besides the indisputable positive educational eff ects, it has certain limits ? technological or economic, rather than unlimited contribution and benefi ts. Th e experience of two schools with diff erent tradition tries to show good examples incl. appropriate services for direct use according to selected learnign patterns and points out the pitfalls of this type of support involved. |
Klíčová slova oddělená středníkem | person-centered technology-enhanced learning; learning patterns; Web 2.0 |
Stránka www, na které se nachází výsledek | - |