Údaje o výsledku |
Identifikační kód | RIV/00216224:14330/12:00064724 |
Název v původním jazyce | Web 2.0 ve vzdělávání |
Druh | D - Článek ve sborníku |
Jazyk | cze - čeština |
Obor | AM - Pedagogika a školství |
Rok uplatnění | 2012 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014 |
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I |
Rozsah vyřazení výsledku | Tento výskyt výsledku není vyřazen |
Zařazení výsledku v hodnocení | neu - Výsledky bez bodového hodnocení nebo vyřazené |
Skupina oboru v hodnocení | 02 - Společenské vědy - SHVb |
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledku | Článek ve sborníku má uvedeno ISBN nebo ISSN, ale to není v databázi Conference Proceedings Citation Index ani v databázi Scopus. |
Rozdělení výsledku mezi předkladatele |
Organizace | Výzkumná organizace? | Podíl | Body | Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) |
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky | ano | 100,0 % | 0,000 | |
|
Tvůrci výsledku |
Počet tvůrců celkem | 1 |
Počet domácích tvůrců | 1 |
Tvůrce | Pitner Tomáš (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; G - garant výsledku; vedidk: 6337392) |
Údaje blíže specifikující výsledek |
Popis v původním jazyce | Článek je příspěvkem do diskuse, jaké místo ve výuce mají služby Webu 2.0, jako např. sociální sítě, komunikační a kreativní nástroje tvorby a sdílení obsahu v době rozvinutého využívání v reálném životě většiny aktivních lidí. Kromě nesporných pozitiv má výukové užití své limity jak technologické či ekonomické, a nabízí nikoli neomezené přínosy. Na zkušenostech ze dvou pracovišť s odlišnou tradicí se snaží ukázat pro každý z vybraných vzorů technologicky podpořené výuky dobré příklady vč. vhodných služeb k přímému použití a poukázat na úskalí s tímto typem podpory spojená. |
Klíčová slova | person-centered technology-enhanced learning; learning patterns; Web 2.0 |
Název sborníku | MEZINÁRODNÍ KONFERENCE ICT VE VZDĚLÁVÁNÍ |
Rozsah stran | 152-162 |
Forma vydání | P - Tištěná verze „print“ |
ISBN | 9788024433622 |
Počet stran výsledku | 10 |
Název nakladatele | Univerzita Palackého v Olomouci |
Místo vydání | Olomouc |
Místo konání akce | Olomouc |
Rok konání akce | 2012 |
Typ akce podle státní příslušnoti účastníků | CST - Celostátní |
Údaje o tomto záznamu o výsledku |
Předkladatel | Masarykova univerzita / Fakulta informatiky |
Dodavatel | MSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) |
Rok sběru | 2013 |
Systémové označení dodávky dat | RIV13-MSM-14330___/02:2 |
Specifikace | RIV/00216224:14330/12:00064724!RIV13-MSM-14330___ |
Kontrolní kód | [E0AE667ACC5E] |
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází |
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl |
V - Výzkumná aktivita podporovaná z veřejných zdrojů |