Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1213 D 444.37634.420144.37634.420
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Analysis of a simple model of problem solving times (2012)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/12:00057644
Název v anglickém jazyceAnalysis of a simple model of problem solving times
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2012
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem2
Počet domácích tvůrců2
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůRadek Pelánek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4686128)
Petr Jarušek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 8549737)
Popis výsledku v anglickém jazyceOur aim is to improve problem selection and recommendation in intelligent tutoring systems by modeling students problem solving times. We describe a simple model which assumes a linear relationship between latent problem solving ability and a logarithm of time to solve a problem. We show that this model is related to models from two different areas: the item response theory and collaborative filtering. Each of these areas provides inspiration for parameter estimation procedure and for possible extensions. The model is already applied in a widely used "Problem solving tutor"; using the data collected by this system we evaluate the model and analyse its parameter values.
Klíčová slova oddělená středníkemProblem solving; intelligent tutoring systems; item response theory.
Stránka www, na které se nachází výsledek-
DOI výsledku10.1007/978-3-642-30950-2_49

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProceeding ITS'12 Proceedings of the 11th international conference on Intelligent Tutoring Systems
ISBN9783642309496
ISSN0302-9743
Počet stran výsledku10
Strana od-do379-388
Název nakladateleSpringer Berlin / Heidelberg
Místo vydáníHeidelberg
Místo konání akceŘecko
Datum konání akce2012
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůCST - Celostátní
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelGA0 - Grantová agentura České republiky (GA ČR)
Rok sběru2013
SpecifikaceRIV/00216224:14330/12:00057644!RIV13-GA0-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku04.09.2013
Kontrolní číslo43536724

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Projekt podporovaný GA ČR v programu GAGAP202/10/0334 - Řešení obtížných dobře strukturovaných problémů: spolupráce člověka a počítače (2010 - 2012)