Údaje o výsledku |
Identifikační kód | RIV/00216224:14330/12:00057644 |
Název v původním jazyce | Analysis of a simple model of problem solving times |
Druh | D - Článek ve sborníku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2012 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014 |
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I |
Rozsah vyřazení výsledku | Tento výskyt výsledku není vyřazen |
Zařazení výsledku v hodnocení | D - Článek ve sborníku |
Skupina oboru v hodnocení | 04 - Technické a informatické vědy |
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledku | Výsledek hodnocený již v předchozím hodnocení, body se přebírají |
Bodové ohodnocení | 44,376 |
Faktor korekce | 77,6 % |
Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) | 34,420 |
Rozdělení výsledku mezi předkladatele |
Organizace | Výzkumná organizace? | Podíl | Body | Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) |
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky | ano | 100,0 % | 44,376 | 34,420 |
|
Tvůrci výsledku |
Počet tvůrců celkem | 2 |
Počet domácích tvůrců | 2 |
Tvůrce | Pelánek Radek (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; G - garant výsledku; vedidk: 4686128) |
Tvůrce | Jarušek Petr (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 8549737) |
Údaje blíže specifikující výsledek |
Popis v původním jazyce | Our aim is to improve problem selection and recommendation in intelligent tutoring systems by modeling students problem solving times. We describe a simple model which assumes a linear relationship between latent problem solving ability and a logarithm of time to solve a problem. We show that this model is related to models from two different areas: the item response theory and collaborative filtering. Each of these areas provides inspiration for parameter estimation procedure and for possible extensions. The model is already applied in a widely used "Problem solving tutor"; using the data collected by this system we evaluate the model and analyse its parameter values. |
Klíčová slova | Problem solving; intelligent tutoring systems; item response theory. |
Název sborníku | Proceeding ITS'12 Proceedings of the 11th international conference on Intelligent Tutoring Systems |
Rozsah stran | 379-388 |
Forma vydání | P - Tištěná verze „print“ |
ISSN | 0302-9743 |
ISBN | 9783642309496 |
Počet stran výsledku | 10 |
Název nakladatele | Springer-Verlag. (Berlin; Heidelberg) |
Místo vydání | Heidelberg |
Místo konání akce | Řecko |
Rok konání akce | 2012 |
Typ akce podle státní příslušnoti účastníků | CST - Celostátní |
DOI výsledku | 10.1007/978-3-642-30950-2_49 |
Údaje o tomto záznamu o výsledku |
Předkladatel | Masarykova univerzita / Fakulta informatiky |
Dodavatel | GA0 - Grantová agentura České republiky (GA ČR) |
Rok sběru | 2013 |
Systémové označení dodávky dat | RIV13-GA0-14330___/02:2 |
Specifikace | RIV/00216224:14330/12:00057644!RIV13-GA0-14330___ |
Kontrolní kód | [B0DDA3E2958B] |
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází |
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl |
Projekt | GAP202/10/0334 - Řešení obtížných dobře strukturovaných problémů: spolupráce člověka a počítače (2010-2012, GA0/GA) |