RIV/00216224:14330/12:00057644 - Analysis of a simple model of problem solving times (2012)

Údaje o výsledku
Identifikační kódRIV/00216224:14330/12:00057644
Název v původním jazyceAnalysis of a simple model of problem solving times
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2012
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů
Počet výskytů výsledku1
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I
Rozsah vyřazení výsledkuTento výskyt výsledku není vyřazen
Zařazení výsledku v hodnoceníD - Článek ve sborníku
Skupina oboru v hodnocení04 - Technické a informatické vědy
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledkuVýsledek hodnocený již v předchozím hodnocení, body se přebírají
Bodové ohodnocení44,376
Faktor korekce77,6 %
Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)34,420
Rozdělení výsledku mezi předkladatele
OrganizaceVýzkumná organizace?PodílBodyBody (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)
Masarykova univerzita / Fakulta informatikyano100,0 %44,37634,420
Tvůrci výsledku
Počet tvůrců celkem2
Počet domácích tvůrců2
TvůrcePelánek Radek (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; G - garant výsledku; vedidk: 4686128)
TvůrceJarušek Petr (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; vedidk: 8549737)
Údaje blíže specifikující výsledek
Popis v původním jazyceOur aim is to improve problem selection and recommendation in intelligent tutoring systems by modeling students problem solving times. We describe a simple model which assumes a linear relationship between latent problem solving ability and a logarithm of time to solve a problem. We show that this model is related to models from two different areas: the item response theory and collaborative filtering. Each of these areas provides inspiration for parameter estimation procedure and for possible extensions. The model is already applied in a widely used "Problem solving tutor"; using the data collected by this system we evaluate the model and analyse its parameter values.
Klíčová slovaProblem solving; intelligent tutoring systems; item response theory.
Název sborníkuProceeding ITS'12 Proceedings of the 11th international conference on Intelligent Tutoring Systems
Rozsah stran379-388
Forma vydáníP - Tištěná verze „print“
ISSN0302-9743
ISBN9783642309496
Počet stran výsledku10
Název nakladateleSpringer-Verlag. (Berlin; Heidelberg)
Místo vydáníHeidelberg
Místo konání akceŘecko
Rok konání akce2012
Typ akce podle státní příslušnoti účastníkůCST - Celostátní
DOI výsledku10.1007/978-3-642-30950-2_49
Údaje o tomto záznamu o výsledku
PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelGA0 - Grantová agentura České republiky (GA ČR)
Rok sběru2013
Systémové označení dodávky datRIV13-GA0-14330___/02:2
SpecifikaceRIV/00216224:14330/12:00057644!RIV13-GA0-14330___
Kontrolní kód[B0DDA3E2958B]
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl
ProjektGAP202/10/0334 - Řešení obtížných dobře strukturovaných problémů: spolupráce člověka a počítače (2010-2012, GA0/GA)