Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1113 Jsc 41010.0930.6676.6676.729
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Technology-enhanced learning for Java programming: Duo cum faciunt idem, non est idem (2011)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/11:00059983
Název v anglickém jazyceTechnology-enhanced learning for Java programming: Duo cum faciunt idem, non est idem
DruhJ - Článek v odborném periodiku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2011
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem2
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůMirjana Ivanovič (státní příslušnost: RS - Srbská republika)
Tomáš Pitner (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 6337392)
Popis výsledku v anglickém jazyceBackground pedagogical theories and methods underpinning technology-enhanced learning in introductory programming courses at a university level attract teachers' community and foster continuous research at least since the end of the nineties. However, itstill has not led to a generally applicable way of teaching and learning that would guarantee the best possible success under the given circumstances. This rather pessimistic fi nding intrigued and inspired authors of this paper to analyze, present, andcompare selected experiences gathered during nearly a decade of technology-enhanced approach in teaching an object-oriented programming languages with specifi c focus on Java at two large universities in two countries. In this paper we have examined a number of issues affecting its positioning in the curriculum, learning design, and quality at both institutions.
Klíčová slova oddělená středníkemComputer and Information Science Education
Stránka www, na které se nachází výsledek-
DOI výsledku10.1145/1929887.1929906

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název periodikaACM Inroads
ISSN2153-2184
Svazek periodika2
Číslo periodika v rámci uvedeného svazku1
Stát vydavatele periodikaUS - Spojené státy americké
Počet stran výsledku8
Strana od-do55-63
Kód UT WoS článku podle Web of Science-
EID výsledku v databázi Scopus-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2013
SpecifikaceRIV/00216224:14330/11:00059983!RIV13-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku09.08.2013
Kontrolní číslo43449723

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Projekt podporovaný MŠMT v programu LALA09016 - Účast ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (ERCIM) (2009 - 2012)