Údaje o výsledku |
Identifikační kód | RIV/00216224:14330/11:00059983 |
Název v původním jazyce | Technology-enhanced learning for Java programming: Duo cum faciunt idem, non est idem |
Druh | J - Článek v odborném periodiku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2011 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014 |
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I |
Rozsah vyřazení výsledku | Tento výskyt výsledku není vyřazen |
Zařazení výsledku v hodnocení | Jsc - Článek v časopise evidovaném v databázi Scopus, který není evidován ve Web of Science |
Skupina oboru v hodnocení | 04 - Technické a informatické vědy |
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledku | Výsledek hodnocený již v předchozím hodnocení, body se přebírají |
Bodové ohodnocení | 10,000 |
Faktor korekce | 100,9 % |
Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) | 10,093 |
Rozdělení výsledku mezi předkladatele |
Organizace | Výzkumná organizace? | Podíl | Body | Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky) |
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky | ano | 66,7 % | 6,667 | 6,729 |
|
Tvůrci výsledku |
Počet tvůrců celkem | 2 |
Počet domácích tvůrců | 1 |
Tvůrce | Ivanovič Mirjana (státní příslušnost: RS - Srbská republika) |
Tvůrce | Pitner Tomáš (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; G - garant výsledku; vedidk: 6337392) |
Údaje blíže specifikující výsledek |
Popis v původním jazyce | Background pedagogical theories and methods underpinning technology-enhanced learning in introductory programming courses at a university level attract teachers' community and foster continuous research at least since the end of the nineties. However, it still has not led to a generally applicable way of teaching and learning that would guarantee the best possible success under the given circumstances. This rather pessimistic fi nding intrigued and inspired authors of this paper to analyze, present, and compare selected experiences gathered during nearly a decade of technology-enhanced approach in teaching an object-oriented programming languages with specifi c focus on Java at two large universities in two countries. In this paper we have examined a number of issues affecting its positioning in the curriculum, learning design, and quality at both institutions. |
Klíčová slova | Computer and Information Science Education |
Název periodka | ACM Inroads |
Rozsah stran | 55-63 |
ISSN | 2153-2184 |
Svazek periodika | 2 |
Číslo periodika v rámci uvedeného svazku | 1 |
Stát vydavatele periodika | US - Spojené státy americké |
Počet stran výsledku | 8 |
DOI výsledku | 10.1145/1929887.1929906 |
Údaje o tomto záznamu o výsledku |
Předkladatel | Masarykova univerzita / Fakulta informatiky |
Dodavatel | MSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) |
Rok sběru | 2013 |
Systémové označení dodávky dat | RIV13-MSM-14330___/02:2 |
Specifikace | RIV/00216224:14330/11:00059983!RIV13-MSM-14330___ |
Kontrolní kód | [91C9E22FB3A6] |
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází |
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl |
Projekt | LA09016 - Účast ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (ERCIM) (2009-2012, MSM/LA) |