RIV/00216224:14330/11:00059983 - Technology-enhanced learning for Java programming: Duo cum faciunt idem, non est idem (2011)

Údaje o výsledku
Identifikační kódRIV/00216224:14330/11:00059983
Název v původním jazyceTechnology-enhanced learning for Java programming: Duo cum faciunt idem, non est idem
DruhJ - Článek v odborném periodiku
Jazykeng - angličtina
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2011
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů
Počet výskytů výsledku1
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I
Rozsah vyřazení výsledkuTento výskyt výsledku není vyřazen
Zařazení výsledku v hodnoceníJsc - Článek v časopise evidovaném v databázi Scopus, který není evidován ve Web of Science
Skupina oboru v hodnocení04 - Technické a informatické vědy
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledkuVýsledek hodnocený již v předchozím hodnocení, body se přebírají
Bodové ohodnocení10,000
Faktor korekce100,9 %
Body (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)10,093
Rozdělení výsledku mezi předkladatele
OrganizaceVýzkumná organizace?PodílBodyBody (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)
Masarykova univerzita / Fakulta informatikyano66,7 %6,6676,729
Tvůrci výsledku
Počet tvůrců celkem2
Počet domácích tvůrců1
TvůrceIvanovič Mirjana (státní příslušnost: RS - Srbská republika)
TvůrcePitner Tomáš (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; G - garant výsledku; vedidk: 6337392)
Údaje blíže specifikující výsledek
Popis v původním jazyceBackground pedagogical theories and methods underpinning technology-enhanced learning in introductory programming courses at a university level attract teachers' community and foster continuous research at least since the end of the nineties. However, it still has not led to a generally applicable way of teaching and learning that would guarantee the best possible success under the given circumstances. This rather pessimistic fi nding intrigued and inspired authors of this paper to analyze, present, and compare selected experiences gathered during nearly a decade of technology-enhanced approach in teaching an object-oriented programming languages with specifi c focus on Java at two large universities in two countries. In this paper we have examined a number of issues affecting its positioning in the curriculum, learning design, and quality at both institutions.
Klíčová slovaComputer and Information Science Education
Název periodkaACM Inroads
Rozsah stran55-63
ISSN2153-2184
Svazek periodika2
Číslo periodika v rámci uvedeného svazku1
Stát vydavatele periodikaUS - Spojené státy americké
Počet stran výsledku8
DOI výsledku10.1145/1929887.1929906
Údaje o tomto záznamu o výsledku
PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2013
Systémové označení dodávky datRIV13-MSM-14330___/02:2
SpecifikaceRIV/00216224:14330/11:00059983!RIV13-MSM-14330___
Kontrolní kód[91C9E22FB3A6]
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl
ProjektLA09016 - Účast ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (ERCIM) (2009-2012, MSM/LA)