Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1112 neu 200100
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Rozhodující pro zdraví i zdravou školu je cesta ke zdravé mysli: Kde je zakotven příběh o zdraví, a nejen pro školu, a nejen tam nejdřív (2011)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/11:00055256
Název v původním jazyceRozhodující pro zdraví i zdravou školu je cesta ke zdravé mysli: Kde je zakotven příběh o zdraví, a nejen pro školu, a nejen tam nejdřív
Název v anglickém jazyceFor health and a healthy school the way towards a healthy mind is decisive: Where the story of health has been embedded, and not only for the school, and not there at first
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykcze - čeština
Obor - skupinaA - Společenské vědy
OborAM - Pedagogika a školství
Rok uplatnění2011
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem1
Počet domácích tvůrců1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůMiloslav Dokulil (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 7447434)
Popis výsledku v původním jazyce(1) Pro vytčenou tématiku je především směrodatné, že lidé a jejich životní prostředí jsou dynamickými soustavami. (2, 3) Ve dvou kapitolách autor textu zápasí s mechanicko-deterministickým modelem mysli. (4) Nato v osmi vytčených perspektivách uvádí možné životní souvislosti obecně podmiňující současný přístup k problematice. (5) Na 10 součas-ných konkrétních příkladech ilustruje překážky brzdící nezbytný reformní vývoj žádoucím směrem, tj. ke komplexnímu zdraví. (6) Zčásti jsou připomenuty některé otázky, o nichž se autor zmiňoval již na loňské konferenci a jež zůstávají stále nadmíru aktuální. (7) Žádný závěr nemůže být definitivní. Nadějný klíč k lepšímu zdraví mladých i všech ostatních generací může podpůrně škola dát. ?Tažné? vzory třeba najít vučitelkách a učitelích kvalifikovaných nejen odborně, ale i charakterem, což ovšem je ? bohužel ? ne okamžitě řešitelné politikum.
Popis výsledku v anglickém jazyce(1) In our context, it is authoritative that humans and their life environment are dynamic systems. (2, 3) In two chapters, the author fights with the mechanical and determinist model of the mind. (4) Then, in eight shown perspectives, he presents potential life connections conditioning the contemporary approach to the problem. (5) In 10 actual examples, he illustrates the hindrances preventing the necessary reforming evolution towards the desirable goal, i.e., global health. (6) Some problems mentionedby the author at this conference last year and still remaining being very relevant, have been reminded again. (7) No conclusion can be final. A hopeful key to a better health both of the youth and all other generations may be supportively given by the school. ?Tractional? models have to be found in teachers qualified not only in their subjects, but also by their characters which, of course, is a policy not immediately solvable.
Klíčová slova oddělená středníkemsynchronized nervous system; readiness potential; artificial intelligence; exponential curve; first six years of a child; extrasensory friar?s lantern; celebrity cult; ?soul?; memory robot; exam requirements; personal identity
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuŠkola a zdraví 21 Studie k výchově ke zdraví.
ISBN978-80-210-5722-7
ISSN-
Počet stran výsledku17
Strana od-do9-24
Název nakladateleMasarykova univerzita
Místo vydáníBrno
Místo konání akceBrno
Datum konání akce2011
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůEUR - Evropská
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2012
SpecifikaceRIV/00216224:14330/11:00055256!RIV12-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku07.05.2012
Kontrolní číslo13245194

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Výzkumný záměr podporovaný MŠMTMSM0021622421 - Škola a zdraví pro 21. století (2005 - 2010)