RIV/00216224:14330/11:00055256 - Rozhodující pro zdraví i zdravou školu je cesta ke zdravé mysli: Kde je zakotven příběh o zdraví, a nejen pro školu, a nejen tam nejdřív (2011)

Údaje o výsledku
Identifikační kódRIV/00216224:14330/11:00055256
Název v původním jazyceRozhodující pro zdraví i zdravou školu je cesta ke zdravé mysli: Kde je zakotven příběh o zdraví, a nejen pro školu, a nejen tam nejdřív
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykcze - čeština
OborAM - Pedagogika a školství
Rok uplatnění2011
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů
Počet výskytů výsledku1
Údaje z Hodnocení výsledků výzkumných organizací 2014
Výsledek byl hodnocen v Pilíři I
Rozsah vyřazení výsledkuTento výskyt výsledku není vyřazen
Zařazení výsledku v hodnoceníneu - Výsledky bez bodového hodnocení nebo vyřazené
Skupina oboru v hodnocení02 - Společenské vědy - SHVb
Konkrétní způsob(y) hodnocení výsledkuČlánek ve sborníku má uvedeno ISBN nebo ISSN, ale to není v databázi Conference Proceedings Citation Index ani v databázi Scopus.
Rozdělení výsledku mezi předkladatele
OrganizaceVýzkumná organizace?PodílBodyBody (upravené podle přílohy č. 8 Metodiky)
Masarykova univerzita / Fakulta informatikyano100,0 %0,000
Tvůrci výsledku
Počet tvůrců celkem1
Počet domácích tvůrců1
TvůrceDokulil Miloslav (státní příslušnost: CZ - Česká republika; A - domácí tvůrce; G - garant výsledku; vedidk: 7447434)
Údaje blíže specifikující výsledek
Popis v původním jazyce(1) Pro vytčenou tématiku je především směrodatné, že lidé a jejich životní prostředí jsou dynamickými soustavami. (2, 3) Ve dvou kapitolách autor textu zápasí s mechanicko-deterministickým modelem mysli. (4) Nato v osmi vytčených perspektivách uvádí možné životní souvislosti obecně podmiňující současný přístup k problematice. (5) Na 10 součas-ných konkrétních příkladech ilustruje překážky brzdící nezbytný reformní vývoj žádoucím směrem, tj. ke komplexnímu zdraví. (6) Zčásti jsou připomenuty některé otázky, o nichž se autor zmiňoval již na loňské konferenci a jež zůstávají stále nadmíru aktuální. (7) Žádný závěr nemůže být definitivní. Nadějný klíč k lepšímu zdraví mladých i všech ostatních generací může podpůrně škola dát. „Tažné“ vzory třeba najít v učitelkách a učitelích kvalifikovaných nejen odborně, ale i charakterem, což ovšem je – bohužel – ne okamžitě řešitelné politikum.
Klíčová slovasynchronized nervous system; readiness potential; artificial intelligence; exponential curve; first six years of a child; extrasensory friar’s lantern; celebrity cult; “soul“; memory robot; exam requirements; personal identity
Rozsah stran9-24
Název sborníkuŠkola a zdraví 21 Studie k výchově ke zdraví.
Počet stran výsledku17
ISBN978-80-210-5722-7
Název nakladateleMasarykova univerzita
Místo vydáníBrno
Místo konání akceBrno
Rok konání akce2011
Typ akce podle státní příslušnoti účastníkůEUR - Evropská
Údaje o tomto záznamu o výsledku
PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2012
Systémové označení dodávky datRIV12-MSM-14330___/01:1
SpecifikaceRIV/00216224:14330/11:00055256!RIV12-MSM-14330___
Kontrolní kód[6E0DD4F91D8C]
Jiný výskyt tohoto výsledku se v RIV nenachází
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl
Výzkumný záměrMSM0021622421 - Škola a zdraví pro 21. století (2005-2011, MSM)