Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1112 Jimp 416.62216.776116.62216.776
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Qualitative Reachability in Stochastic BPA Games (2011)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/11:00051537
Název v anglickém jazyceQualitative Reachability in Stochastic BPA Games
DruhJ - Článek v odborném periodiku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2011
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem4
Počet domácích tvůrců4
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůTomáš Brázdil (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 1762834)
Václav Brožek (státní příslušnost: DE - Spolková republika Německo, domácí tvůrce: A, vedidk: 5532787)
Antonín Kučera (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 9872655)
Jan Obdržálek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 3294099)
Popis výsledku v anglickém jazyceWe consider a class of infinite-state stochastic games generated by stateless pushdown automata (or, equivalently, 1-exit recursive state machines), where the winning objective is specified by a regular set of target configurations and a qualitative probability constraint `>0' or `=1'. The goal of one player is to maximize the probability of reaching the target set so that the constraint is satisfied, while the other player aims at the opposite. We show that the winner in such games can be determinedin PTIME for the `>0' constraint, and in NP intersect. coNP for the `=1' constraint. Further, we prove that the winning regions for both players are regular, and we design algorithms which compute the associated finite-state automata. Finally, we show that winning strategies can be synthesized effectively.
Klíčová slova oddělená středníkempushdown automata; turn-based games
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název periodikaInformation and Computation
ISSN0890-5401
Svazek periodika209
Číslo periodika v rámci uvedeného svazku8
Stát vydavatele periodikaNL - Nizozemsko
Počet stran výsledku24
Strana od-do1160-1183
Kód UT WoS článku podle Web of Science-
EID výsledku v databázi Scopus-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2012
SpecifikaceRIV/00216224:14330/11:00051537!RIV12-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku07.05.2012
Kontrolní číslo13242949

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Projekt podporovaný MŠMT v programu 1M1M0545 - Institut Teoretické Informatiky (2005 - 2009)
Výzkumný záměr podporovaný MŠMTMSM0021622419 - Vysoce paralelní a distribuované výpočetní systémy (2005 - 2011)