Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů posledního Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

Popelínský Lubomír (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: seznam

Články ve sbornících dle IS MU 2014–2018 (celkem A: 0.833, B: 2.5, C: 1.667, D: 6) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
A
IDA
2016DGRMiner: Anomaly Detection and Explanation in Dynamic Graphs (DOI)Vaculík, PopelínskýSpringerAdvances in Intelligent Data Analysis XV - 15th International Symposium, IDA 2016
A
IDA
2015Class-Based Outlier Detection: Staying Zombies or Awaiting for Resurrection? (DOI)Nezvalová, Popelínský, VaculíkTorgoSpringerAdvances in Intelligent Data Analysis XIV - 14th International Symposium, IDA 2015
B
IDEAS
2018WalDis: Mining Discriminative Patterns within Dynamic Graphs (DOI)Vaculík, PopelínskýACM New YorkIDEAS '18 Proceedings of the 22nd International Database Engineering & Applications Symposium
B
IDEAS
2017Rapid automatic vehicle manufacturer recognition using Random forest (DOI)Sedlák, PopelínskýACMProceedings of the 21st International Database Engineering Applications Symposium, IDEAS
B
CSEDU
2014Course Recommendation from Social DataBydžovská, Popelínský2014 SCITEPRESS – Science and Technology Publications6th International Conference on Computer Supported Education - CSEDU 2014
B
BIS
2014Visual Analytics for Increasing Efficiency of Higher Education Institutions (DOI)Géryk, PopelínskýSpringer International Publishing SwitzerlandBIS 2014 International Workshops
B
CSEDU
2014Graph Mining for Automatic Classification of Logical ProofsVaculík, Popelínský2014 SCITEPRESS – Science and Technology Publications6th International Conference on Computer Supported Education - CSEDU 2014
C
AIMSA
2016Visual Anomaly Detection in Educational Data (DOI)Géryk, Popelínský, TriščíkSpringer International PublishingArtificial Intelligence: Methodology, Systems, and Applications: 17th International Conference, AIMSA 2016, Varna, Bulgaria, September 7-10, 2016, Proceedings
C
@IDEAS
2014Rapid prototyping of a web categorization tool (DOI)Navrátil, PopelínskýACM New YorkIDEAS '14 Proceedings of the 18th International Database Engineering & Applications Symposium
C
ECTEL
2014Towards Academic Analytics by Means of Motion Charts (DOI)Géryk, PopelínskýSpringer International PublishingProceedings of the 9th European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL 2014)
C
AIMSA
2014Educational data mining for analysis of students’ solutions (DOI)Vaculík, Nezvalová, PopelínskýSpringerArtificial Intelligence: Methodology, Systems, and Applications - 16th International Conference, AIMSA 2014
D
2018Autoencoders vs. others for anomaly detectionPopelínskýMiklášová, Lomič, Císar, KrejčířováVysoké učení technické v BrněDATA A ZNALOSTI & WIKT 2018, sborník konference
D
ITAT
2018To text summarization by dynamic graph miningGallo, Popelínský, VaculíkSafarik University, Faculty of Science, Kosice, SlovakiaITAT 2018 Proceedings,
D
2017Knowledge-based System for Assessing Vitality of Family Businesses in the Czech RepublicPopelínskýAntlová, RydvalováTechnical University of LiberecProceedings of 13th Liberec Economic Forum
D
2016Machine learning for family business analysisMichálik, PopelínskýAntlová, RydvalováNakladatel’stvo STUProceedings in Informatics and Information Technologies. Bratislava: WIKT & DaZ
D
2015Visualization of Big DataGéryk, PopelínskýVysoká škola báňská-Technická univerzita OstravaProceedings of the Annual Conference on Data and Knowledge
D
@IDEAS
2014The Influence of Social Data on Student Success PredictionBydžovská, PopelínskýBytePressProceedings of the 18th International Database Engineering & Applications Symposium - IDEAS 2014
D
ECEL
2014Weak Student Identification: How Technology Can HelpBydžovská, PopelínskýAcademic Conferences and Publishing International Limited ReadingProceedings of the 13th European Conference on e-Learning - ECEL 2014
D
@EDM
2014Analysis of Student Retention and Drop-out using Visual AnalyticsGéryk, PopelínskýInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 7th International Conference on Educational Data Mining (EDM 2014)
D
@EDM
2014Graph Mining and Outlier Detection Meet Logic Proof TutoringVaculík, Nezvalová, PopelínskýCEUR-WS.orgProceedings of EDM 2014 Ws Graph-based Educational Data Mining (G-EDM)
D
2014Educational data mining for analysis of students’ solutionsVaculík, Nezvalová, PopelínskýVysoká škola ekonomická v PrazeZnalosti 2014
D
2014Emission prediction of a thermal power plantJurčo, PopelínskýKřehlíkVysoká škola ekonomická v PrazeZnalosti 2014

Body v RIVu dle Hodnocení 2016 (tedy 2011–2015; celkem 32.051)

Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá). Pozor: je třeba mít na paměti, že časové „okno“ Hodnocení je o tři roky starší (2011–15) oproti pětiletce započítaných článků (2014–18); novější data tohoto druhu už nebudou, zatím se podle toho ovšem v podstatě stále dělí >97 % peněz mezi VŠ, tak je na zvážení, nakolik tato data používat.

body FIbody autorarokzařazení :druhtitlezapočítaníostatní
21.510.752014D:DTowards Academic Analytics by Means of Motion Charts (DOI)Géryk, Popelínský
13.4884.4962015D:DClass-Based Outlier Detection: Staying Zombies or Awaiting for Resurrection? (DOI)Nezvalová, Popelínský, Vaculík
8.7064.3532011Jimp:JLong Term Growth of SME from ICT Competencies and Web PresentationsPopelínský, Tandler
4.9642.4822012D:DText Mining in Reports from Student Stays in the Czech EnterprisesHerich, Popelínský
4.0092.0042013D:DPredicting Student Performance in Higher Education (DOI)Bydžovská, Popelínský
4.0091.0022013D:DTutoring and Automatic Evaluation of Logic ProofsVaculík, Popelínský, Mráková, Jurčo
2.9841.4922014D:DCourse Recommendation from Social DataBydžovská, Popelínský
2.9840.9952014D:DGraph Mining and Outlier Detection Meet Logic Proof TutoringVaculík, Nezvalová, Popelínský
2.9841.4922014D:DGraph Mining for Automatic Classification of Logical ProofsVaculík, Popelínský
2.9841.4922014D:DRapid prototyping of a web categorization tool (DOI)Navrátil, Popelínský
2.9841.4922014D:DWeak Student Identification: How Technology Can HelpBydžovská, Popelínský
002015neu:DVizualizace velkých datGéryk, Popelínský
002014neu:DAnalysis of Student Retention and Drop-out using Visual AnalyticsGéryk, Popelínský
002014neu:DEducational data mining for analysis of students? solutions (DOI)Vaculík, Nezvalová, Popelínský
002014neu:DEducational data mining for analysis of students? solutionsVaculík, Nezvalová, Popelínský
002014neu:DEmission prediction of a thermal power plantJurčo, Popelínský
002014neu:DThe Influence of Social Data on Student Success PredictionBydžovská, Popelínský
002014neu:DVisual Analytics for Increasing Efficiency of Higher Education Institutions (DOI)Géryk, Popelínský
002013neu:DGraph Mining for Automatic Classification of Logical ProofsVaculík, Popelínský
002012neu:DEducational Data Mining and Teaching LogicPopelínský, Mráková, Jurčo
002012neu:DPredicting drop-out from social behaviour of studentsBayer, Bydžovská, Géryk, Obšívač, Popelínský
002011neu:DExcalibur - nástroj pro data mining z výukových datBayer, Bydžovská, Géryk, Popelínský
002011neu:DImproving the Classification of Study-related Data through Social Network AnalysisBayer, Bydžovská, Géryk, Obšívač, Popelínský
002011neu:DVyhledávání a analýza popisujících výjezdy hasičského záchranného sboruGéryk, Bayer, Popelínský