Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů posledního Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
Pařilová Tereza (IS), katedra: KPSK, zdroj vazby: školitel Hladká
Články ve sbornících dle IS MU 2014–2018 (celkem B: 2, C: 1, D: 2.25) Popis rankingu viz zde.rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
B ICCHP | 2018 | DysHelper – The Dyslexia Assistive Approach User Study (DOI) | Pařilová | Springer International Publishing | Computers Helping People with Special Needs:16th International Conference, ICCHP 2018. LNCS | |
B ICNC-FSKD | 2017 | Designing Fuzzy Apparatus to Model Dyslexic Individual Symptoms for Clinical Use (DOI) | Pařilová | Hladká, Říha | IEEE Inc. | 2017 13th International Conference on Natural Computation, Fuzzy Systems and Knowledge Discovery (ICNC-FSKD) |
C @W4A | 2018 | DysHelper – The Dyslexia Assistive User Experience (DOI) | Pařilová | Remšíková | ACM New York, USA | W4A 15th International Cross-Disciplinary Conference on Web Accessibility |
D FSDM | 2018 | Determining Dyslexic User Model Membership Using Fuzzy Approach (DOI) | Pařilová | IOS Press | Fuzzy Systems and Data Mining IV | |
D @CICLing | 2016 | Emerging Technology Enabling Dyslexia Users To Read and Perceive Written Text Correctly | Pařilová, Mrváň, Mižík, Hladká | Instituto Politécnico Nacional | Research in Computer Science | |
D SLPAT | 2014 | Graphical Modification of Text. An Approach To Dyslexic Users | Pařilová | Association for Computational Linguistics | Fifth Workshop on Speech and Language Processing for Assistive Technologies |
Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá). Pozor: je třeba mít na paměti, že časové „okno“ Hodnocení je o tři roky starší (2011–15) oproti pětiletce započítaných článků (2014–18); novější data tohoto druhu už nebudou, zatím se podle toho ovšem v podstatě stále dělí >97 % peněz mezi VŠ, tak je na zvážení, nakolik tato data používat.
body FI | body autora | rok | zařazení :druh | title | započítaní | ostatní |
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 | 2012 | neu:D | Czechoslovakian theatre in Communism era with focus on Husa na provázku Theatre and its play Balada pro banditu | Pařilová | |
0 | 0 | 2012 | neu:D | Visualization of social media content | Ráček, Pařilová, Toth |