Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů posledního Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

Pařilová Tereza (IS), katedra: KPSK, zdroj vazby: školitel Hladká

Články ve sbornících dle IS MU 2014–2018 (celkem B: 2, C: 1, D: 2.25) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
B
ICCHP
2018DysHelper – The Dyslexia Assistive Approach User Study (DOI)PařilováSpringer International PublishingComputers Helping People with Special Needs:16th International Conference, ICCHP 2018. LNCS
B
ICNC-FSKD
2017Designing Fuzzy Apparatus to Model Dyslexic Individual Symptoms for Clinical Use (DOI)PařilováHladká, ŘíhaIEEE Inc.2017 13th International Conference on Natural Computation, Fuzzy Systems and Knowledge Discovery (ICNC-FSKD)
C
@W4A
2018DysHelper – The Dyslexia Assistive User Experience (DOI)PařilováRemšíkováACM New York, USAW4A 15th International Cross-Disciplinary Conference on Web Accessibility
D
FSDM
2018Determining Dyslexic User Model Membership Using Fuzzy Approach (DOI)PařilováIOS PressFuzzy Systems and Data Mining IV
D
@CICLing
2016Emerging Technology Enabling Dyslexia Users To Read and Perceive Written Text CorrectlyPařilová, Mrváň, Mižík, HladkáInstituto Politécnico NacionalResearch in Computer Science
D
SLPAT
2014Graphical Modification of Text. An Approach To Dyslexic UsersPařilováAssociation for Computational LinguisticsFifth Workshop on Speech and Language Processing for Assistive Technologies

Body v RIVu dle Hodnocení 2016 (tedy 2011–2015; celkem 0)

Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá). Pozor: je třeba mít na paměti, že časové „okno“ Hodnocení je o tři roky starší (2011–15) oproti pětiletce započítaných článků (2014–18); novější data tohoto druhu už nebudou, zatím se podle toho ovšem v podstatě stále dělí >97 % peněz mezi VŠ, tak je na zvážení, nakolik tato data používat.

body FIbody autorarokzařazení :druhtitlezapočítaníostatní
002012neu:DCzechoslovakian theatre in Communism era with focus on Husa na provázku Theatre and its play Balada pro bandituPařilová
002012neu:DVisualization of social media contentRáček, Pařilová, Toth