Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů posledního Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
Liarokapis Fotios (IS), katedra: KVI, zdroj vazby: seznam
Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2014–2018 (celkem 1.737)Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2018 JCR2017; JCR2018 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.
hodnota | díl autora | rok | title | započítaní | ostatní |
---|---|---|---|---|---|
0.644 | 0.322 | 2018 | Simulation of Underwater Excavation Using Dredging Procedures (DOI) | Kouřil, Liarokapis | |
0.509 | 0.255 | 2016 | Examining the effect of body ownership in immersive virtual and augmented reality environments (DOI) | Škola, Liarokapis | |
0.392 | 0.131 | 2018 | EEG-based BCI and video games: a progress report (DOI) | Kerouš, Škola, Liarokapis | |
0.392 | 0.392 | 2018 | Editorial for special issue on interactive virtual environments for serious games (DOI) | Liarokapis | Evans |
0.365 | 0.365 | 2017 | EEG correlates of video game experience and user profile in motor-imagery-based brain–computer interaction (DOI) | Liarokapis | Vourvopoulos, Bermudez |
0.272 | 0.272 | 2016 | Examining Brain Activity While Playing Computer Games (DOI) | Liarokapis | Bakaoukas, Florin |
rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
B VS-Games | 2017 | Investigating the Effect of User Profile during Training for BCI-based Games (DOI) | Škola, Liarokapis | Vourvopoulos, Niforatos, Hlinka | IEEE Computer Society | Proc. of the 9th International Conference on Virtual Worlds and Games for Serious Applications (VS-Games 2017), IEEE Computer Society, Athens, Greece, 6-8 September |
B VS-Games | 2017 | A Serious Game for Understanding Ancient Seafaring in the Mediterranean Sea (DOI) | Liarokapis | Philbin-Briscoe, Simon, Mudur, Poullis, Rizvic, Boskovic, Katsouri, Demesticha, Skarlatos | IEEE Computer Society | Proc. of the 9th International Conference on Virtual Worlds and Games for Serious Applications (VS-Games 2017) |
B VS-Games | 2016 | Brain-Computer Interfaces - A Survey on Interactive Virtual Environments (DOI) | Kerouš, Liarokapis | IEEE | Proc. of the 8th International Conference on Games and Virtual Worlds for Serious Applications (VS-Games 2016) | |
B VS-Games | 2016 | Procedural Modeling in Archaeology: Approximating Ionic Style Columns for Games (DOI) | Liarokapis | Konecny, Sylaiou | IEEE | Proc. of the 8th International Conference on Games and Virtual Worlds for Serious Applications (VS-Games 2016) |
B PETRA | 2016 | Examining User Experiences in a Mobile Augmented Reality Tourist Guide (DOI) | Škola, Liarokapis | Střelák | ACM Press | Proc. of the 9th International Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments (Petra 2016), ACM Press, Corfu Island, Greece, 29 June - 1 July |
B IV | 2015 | Perceived Realism of Crowd Behaviour with Social Forces (DOI) | Liarokapis | O'Connor, Chrisina | IEEE Computer Society | Proc. of the 19th International Conference on Information Visualisation (IV 2015) |
B IV | 2015 | Examining User Experiences Through A Multimodal BCI Puzzle Game (DOI) | Liarokapis | Vourvopoulos, Ene | IEEE Computer Society | Proc. of the 19th International Conference on Information Visualisation (IV 2015) |
B VS-Games | 2015 | Fractal Nature - Generating Realistic Terrains for Games (DOI) | Liarokapis | Cristea | IEEE Computer Society | Proc. of the 7th International Conference on Games and Virtual Worlds for Serious Applications (VS-Games 2015) |
B VS-Games | 2015 | The Effect of Prior Gaming Experience in Motor Imagery Training for Brain-Computer Interfaces: A Pilot Study (DOI) | Liarokapis | Vourvopoulos, Chen | IEEE Computer Society | Proc. of the 7th International Conference on Games and Virtual Worlds for Serious Applications (VS-Games 2015) |
C OCEANSE | 2017 | Development and integration of digital technologies addressed to raise awareness and access to European underwater cultural heritage. An overview of the H2020 i-MARECULTURE project (DOI) | Čejka, Kouřil, Liarokapis | Bruno, Lagudi, Ritacco, Agrafiotis, Skarlatos, Philpin-Briscoe, Poullis, Mudur, Simon | IEEE | Proc. of OCEANS 2017 |
C @VS-Games | 2017 | An Immersive Virtual Environment for Collaborative Geovisualization (DOI) | Doležal, Chmelík, Liarokapis | IEEE Computer Society | 9th International Conference on Virtual Worlds and Games for Serious Applications (VS-Games 2017) | |
C @ISMAR | 2017 | BrainChat - A Collaborative Augmented Reality Brain Interface for Message Communication (DOI) | Kerouš, Liarokapis | IEEE Computer Society | Proc. of the International Symposium on Mixed and Augmented Reality (ISMAR 2017) - Adjunct Proceedings | |
C IMCTL | 2015 | Green@CU: An environmental Game for Residential Accommodation (DOI) | Liarokapis | Petridis, Lameras, Hendrix, Dunwell, Babaoukas, Smithson, Gaterell | IEEE Computer Society | Proc. of the 9th Int'l Conference on Interactive Mobile and Communication Technologies and Learning 2015 (IMCL 2015), Special Session: Mobile Serious Games for Creativity, Cognition and Innovation in Education |
C IMCTL | 2015 | Creative Thinking Experimentations for Entrepreneurship with A Disruptive, Personalised and Mobile Game-based Learning Ecosystem (DOI) | Liarokapis | Lameras, Tsiatsos, Petridis, Tolis, Anastasiadou, Protopsaltis, Hendrix, Arnab | IEEE Computer Society | Proc of the 9th Int'l Conference on Interactive Mobile and Communication Technologies and Learning 2015 (IMCL 2015), Special Session: Mobile Serious Games for Creativity, Cognition and Innovation in Education |
D 3D ARCH | 2017 | 3D Modelling and Mapping For Virtual Exploration of Underwater Archaeology Assets (DOI) | Liarokapis, Kouřil, Chmelík | Agrafiotis, Demesticha, Skarlatos | International Archives of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences (ISPRS) | Proc. of the International Archives of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences (ISPRS), XLII-2/W3 |
D | 2015 | Evaluation of a Cultural Heritage Augmented Reality Game | Liarokapis | Sylaiou, Mania, White, Walczak, Wojciechowski, Wiza, Patias | AUTH | Cartographies of Mind, Soul and Knowledge, Special issue for Professor Emeritus Myron Myridis, of Rural and Surveying Engineers |
Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá). Pozor: je třeba mít na paměti, že časové „okno“ Hodnocení je o tři roky starší (2011–15) oproti pětiletce započítaných článků (2014–18); novější data tohoto druhu už nebudou, zatím se podle toho ovšem v podstatě stále dělí >97 % peněz mezi VŠ, tak je na zvážení, nakolik tato data používat.