Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů posledního Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

Liarokapis Fotios (IS), katedra: KVI, zdroj vazby: seznam

Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2014–2018 (celkem 1.737)

Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2018 JCR2017; JCR2018 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.

hodnotadíl autoraroktitlezapočítaníostatní
0.6440.3222018Simulation of Underwater Excavation Using Dredging Procedures (DOI)Kouřil, Liarokapis
0.5090.2552016Examining the effect of body ownership in immersive virtual and augmented reality environments (DOI)Škola, Liarokapis
0.3920.1312018EEG-based BCI and video games: a progress report (DOI)Kerouš, Škola, Liarokapis
0.3920.3922018Editorial for special issue on interactive virtual environments for serious games (DOI)LiarokapisEvans
0.3650.3652017EEG correlates of video game experience and user profile in motor-imagery-based brain–computer interaction (DOI)LiarokapisVourvopoulos, Bermudez
0.2720.2722016Examining Brain Activity While Playing Computer Games (DOI)LiarokapisBakaoukas, Florin

Články ve sbornících dle IS MU 2014–2018 (celkem B: 7.5, C: 3.167, D: 1.333) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
B
VS-Games
2017Investigating the Effect of User Profile during Training for BCI-based Games (DOI)Škola, LiarokapisVourvopoulos, Niforatos, HlinkaIEEE Computer SocietyProc. of the 9th International Conference on Virtual Worlds and Games for Serious Applications (VS-Games 2017), IEEE Computer Society, Athens, Greece, 6-8 September
B
VS-Games
2017A Serious Game for Understanding Ancient Seafaring in the Mediterranean Sea (DOI)LiarokapisPhilbin-Briscoe, Simon, Mudur, Poullis, Rizvic, Boskovic, Katsouri, Demesticha, SkarlatosIEEE Computer SocietyProc. of the 9th International Conference on Virtual Worlds and Games for Serious Applications (VS-Games 2017)
B
VS-Games
2016Brain-Computer Interfaces - A Survey on Interactive Virtual Environments (DOI)Kerouš, LiarokapisIEEEProc. of the 8th International Conference on Games and Virtual Worlds for Serious Applications (VS-Games 2016)
B
VS-Games
2016Procedural Modeling in Archaeology: Approximating Ionic Style Columns for Games (DOI)LiarokapisKonecny, SylaiouIEEEProc. of the 8th International Conference on Games and Virtual Worlds for Serious Applications (VS-Games 2016)
B
PETRA
2016Examining User Experiences in a Mobile Augmented Reality Tourist Guide (DOI)Škola, LiarokapisStřelákACM PressProc. of the 9th International Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments (Petra 2016), ACM Press, Corfu Island, Greece, 29 June - 1 July
B
IV
2015Perceived Realism of Crowd Behaviour with Social Forces (DOI)LiarokapisO'Connor, ChrisinaIEEE Computer SocietyProc. of the 19th International Conference on Information Visualisation (IV 2015)
B
IV
2015Examining User Experiences Through A Multimodal BCI Puzzle Game (DOI)LiarokapisVourvopoulos, EneIEEE Computer SocietyProc. of the 19th International Conference on Information Visualisation (IV 2015)
B
VS-Games
2015Fractal Nature - Generating Realistic Terrains for Games (DOI)LiarokapisCristeaIEEE Computer SocietyProc. of the 7th International Conference on Games and Virtual Worlds for Serious Applications (VS-Games 2015)
B
VS-Games
2015The Effect of Prior Gaming Experience in Motor Imagery Training for Brain-Computer Interfaces: A Pilot Study (DOI)LiarokapisVourvopoulos, ChenIEEE Computer SocietyProc. of the 7th International Conference on Games and Virtual Worlds for Serious Applications (VS-Games 2015)
C
OCEANSE
2017Development and integration of digital technologies addressed to raise awareness and access to European underwater cultural heritage. An overview of the H2020 i-MARECULTURE project (DOI)Čejka, Kouřil, LiarokapisBruno, Lagudi, Ritacco, Agrafiotis, Skarlatos, Philpin-Briscoe, Poullis, Mudur, SimonIEEEProc. of OCEANS 2017
C
@VS-Games
2017An Immersive Virtual Environment for Collaborative Geovisualization (DOI)Doležal, Chmelík, LiarokapisIEEE Computer Society9th International Conference on Virtual Worlds and Games for Serious Applications (VS-Games 2017)
C
@ISMAR
2017BrainChat - A Collaborative Augmented Reality Brain Interface for Message Communication (DOI)Kerouš, LiarokapisIEEE Computer SocietyProc. of the International Symposium on Mixed and Augmented Reality (ISMAR 2017) - Adjunct Proceedings
C
IMCTL
2015Green@CU: An environmental Game for Residential Accommodation (DOI)LiarokapisPetridis, Lameras, Hendrix, Dunwell, Babaoukas, Smithson, GaterellIEEE Computer SocietyProc. of the 9th Int'l Conference on Interactive Mobile and Communication Technologies and Learning 2015 (IMCL 2015), Special Session: Mobile Serious Games for Creativity, Cognition and Innovation in Education
C
IMCTL
2015Creative Thinking Experimentations for Entrepreneurship with A Disruptive, Personalised and Mobile Game-based Learning Ecosystem (DOI)LiarokapisLameras, Tsiatsos, Petridis, Tolis, Anastasiadou, Protopsaltis, Hendrix, ArnabIEEE Computer SocietyProc of the 9th Int'l Conference on Interactive Mobile and Communication Technologies and Learning 2015 (IMCL 2015), Special Session: Mobile Serious Games for Creativity, Cognition and Innovation in Education
D
3D ARCH
20173D Modelling and Mapping For Virtual Exploration of Underwater Archaeology Assets (DOI)Liarokapis, Kouřil, ChmelíkAgrafiotis, Demesticha, SkarlatosInternational Archives of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences (ISPRS)Proc. of the International Archives of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences (ISPRS), XLII-2/W3
D
2015Evaluation of a Cultural Heritage Augmented Reality GameLiarokapisSylaiou, Mania, White, Walczak, Wojciechowski, Wiza, PatiasAUTHCartographies of Mind, Soul and Knowledge, Special issue for Professor Emeritus Myron Myridis, of Rural and Surveying Engineers

Body v RIVu dle Hodnocení 2016 (tedy 2011–2015; celkem 5.865)

Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá). Pozor: je třeba mít na paměti, že časové „okno“ Hodnocení je o tři roky starší (2011–15) oproti pětiletce započítaných článků (2014–18); novější data tohoto druhu už nebudou, zatím se podle toho ovšem v podstatě stále dělí >97 % peněz mezi VŠ, tak je na zvážení, nakolik tato data používat.

body FIbody autorarokzařazení :druhtitlezapočítaníostatní
1.5251.5252015D:DExamining User Experiences Through A Multimodal BCI Puzzle Game (DOI)Liarokapis
1.5251.5252015D:DPerceived Realism of Crowd Behaviour with Social Forces (DOI)Liarokapis
1.5251.5252015D:DThe Effect of Prior Gaming Experience in Motor Imagery Training for Brain-Computer Interfaces: A Pilot Study (DOI)Liarokapis
0.6780.6782015D:DGreen@CU: An environmental Game for Residential Accommodation (DOI)Liarokapis
0.610.612015D:DCreative Thinking Experimentations for Entrepreneurship with A Disruptive, Personalised and Mobile Game-based Learning Ecosystem (DOI)Liarokapis
002015neu:JAugmenting the Rubber Hand IllusionŠkola, Liarokapis
002015neu:DEvaluation of a Cultural Heritage Augmented Reality GameLiarokapis
002015neu:DFractal Nature - Generating Realistic Terrains for Games (DOI)Liarokapis
002014Jsc:JComparing interaction techniques for serious games through brain-computer interfaces: A user perception evaluation study (DOI)Liarokapis