Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů posledního Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
Géryk Jan (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Popelínský
Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2014–2018 (celkem 0.492)Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2018 JCR2017; JCR2018 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.
hodnota | díl autora | rok | title | započítaní | ostatní |
---|---|---|---|---|---|
0.492 | 0.492 | 2017 | Visual analytics of educational time-dependent data using interactive dynamic visualization (DOI) | Géryk |
rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
B EDM | 2015 | Using Visual Analytics Tool for Improving Data Comprehension | Géryk | International Educational Data Mining Society | Proceedings for the 8th International Conference on Educational Data Mining (EDM 2015) | |
B BIS | 2014 | Visual Analytics for Increasing Efficiency of Higher Education Institutions (DOI) | Géryk, Popelínský | Springer International Publishing Switzerland | BIS 2014 International Workshops | |
C AIMSA | 2016 | Visual Anomaly Detection in Educational Data (DOI) | Géryk, Popelínský, Triščík | Springer International Publishing | Artificial Intelligence: Methodology, Systems, and Applications: 17th International Conference, AIMSA 2016, Varna, Bulgaria, September 7-10, 2016, Proceedings | |
C EPIA | 2015 | Towards Interactive Visualization of Time Series Data to Support Knowledge Discovery (DOI) | Géryk | Springer International Publishing | Progress in Artificial Intelligence - 17th Portuguese Conference on Artificial Inteligence - EPIA 2015 | |
C ECTEL | 2014 | Towards Academic Analytics by Means of Motion Charts (DOI) | Géryk, Popelínský | Springer International Publishing | Proceedings of the 9th European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL 2014) | |
D | 2015 | Visualization of Big Data | Géryk, Popelínský | Vysoká škola báňská-Technická univerzita Ostrava | Proceedings of the Annual Conference on Data and Knowledge | |
D @EDM | 2014 | Analysis of Student Retention and Drop-out using Visual Analytics | Géryk, Popelínský | International Educational Data Mining Society | Proceedings of the 7th International Conference on Educational Data Mining (EDM 2014) |
Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá). Pozor: je třeba mít na paměti, že časové „okno“ Hodnocení je o tři roky starší (2011–15) oproti pětiletce započítaných článků (2014–18); novější data tohoto druhu už nebudou, zatím se podle toho ovšem v podstatě stále dělí >97 % peněz mezi VŠ, tak je na zvážení, nakolik tato data používat.