Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů posledního Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

Géryk Jan (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Popelínský

Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2014–2018 (celkem 0.492)

Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2018 JCR2017; JCR2018 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.

hodnotadíl autoraroktitlezapočítaníostatní
0.4920.4922017Visual analytics of educational time-dependent data using interactive dynamic visualization (DOI)Géryk

Články ve sbornících dle IS MU 2014–2018 (celkem B: 1.5, C: 1.833, D: 1) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
B
EDM
2015Using Visual Analytics Tool for Improving Data ComprehensionGérykInternational Educational Data Mining SocietyProceedings for the 8th International Conference on Educational Data Mining (EDM 2015)
B
BIS
2014Visual Analytics for Increasing Efficiency of Higher Education Institutions (DOI)Géryk, PopelínskýSpringer International Publishing SwitzerlandBIS 2014 International Workshops
C
AIMSA
2016Visual Anomaly Detection in Educational Data (DOI)Géryk, Popelínský, TriščíkSpringer International PublishingArtificial Intelligence: Methodology, Systems, and Applications: 17th International Conference, AIMSA 2016, Varna, Bulgaria, September 7-10, 2016, Proceedings
C
EPIA
2015Towards Interactive Visualization of Time Series Data to Support Knowledge Discovery (DOI)GérykSpringer International PublishingProgress in Artificial Intelligence - 17th Portuguese Conference on Artificial Inteligence - EPIA 2015
C
ECTEL
2014Towards Academic Analytics by Means of Motion Charts (DOI)Géryk, PopelínskýSpringer International PublishingProceedings of the 9th European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL 2014)
D
2015Visualization of Big DataGéryk, PopelínskýVysoká škola báňská-Technická univerzita OstravaProceedings of the Annual Conference on Data and Knowledge
D
@EDM
2014Analysis of Student Retention and Drop-out using Visual AnalyticsGéryk, PopelínskýInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 7th International Conference on Educational Data Mining (EDM 2014)

Body v RIVu dle Hodnocení 2016 (tedy 2011–2015; celkem 30.495)

Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá). Pozor: je třeba mít na paměti, že časové „okno“ Hodnocení je o tři roky starší (2011–15) oproti pětiletce započítaných článků (2014–18); novější data tohoto druhu už nebudou, zatím se podle toho ovšem v podstatě stále dělí >97 % peněz mezi VŠ, tak je na zvážení, nakolik tato data používat.

body FIbody autorarokzařazení :druhtitlezapočítaníostatní
21.510.752014D:DTowards Academic Analytics by Means of Motion Charts (DOI)Géryk, Popelínský
15.73615.7362015D:DTowards Interactive Visualization of Time Series Data to Support Knowledge Discovery (DOI)Géryk
4.0094.0092013D:DVisual Analytics by Animations in Higher EducationGéryk
002015neu:DUsing Visual Analytics Tool for Improving Data ComprehensionGéryk
002015neu:DVizualizace velkých datGéryk, Popelínský
002014neu:DAnalysis of Student Retention and Drop-out using Visual AnalyticsGéryk, Popelínský
002014neu:DVisual Analytics for Increasing Efficiency of Higher Education Institutions (DOI)Géryk, Popelínský
002012neu:DPredicting drop-out from social behaviour of studentsBayer, Bydžovská, Géryk, Obšívač, Popelínský
002012neu:DTowards Course Prerequisites RefinementBayer, Bydžovská, Géryk
002011neu:DExcalibur - nástroj pro data mining z výukových datBayer, Bydžovská, Géryk, Popelínský
002011neu:DImproving the Classification of Study-related Data through Social Network AnalysisBayer, Bydžovská, Géryk, Obšívač, Popelínský
002011neu:DVyhledávání a analýza popisujících výjezdy hasičského záchranného sboruGéryk, Bayer, Popelínský