Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů posledního Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
Effenberger Tomáš (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Pelánek
Články ve sbornících dle IS MU 2014–2018 (celkem C: 0.7) Popis rankingu viz zde.rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
C @L@S | 2018 | Measuring Item Similarity in Introductory Programming (DOI) | Pelánek, Effenberger, Vaněk, Sassmann, Gmiterko | ACM | Jméno nakladatele (objednatele) (254 znaků) | |
C @L@S | 2018 | Towards making block-based programming activities adaptive (DOI) | Effenberger, Pelánek | ACM | Learning @ Scale |