Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů posledního Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

Bydžovská Hana (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Popelínský

Články ve sbornících dle IS MU 2014–2018 (celkem B: 0.5, C: 2, D: 3.833) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
B
CSEDU
2014Course Recommendation from Social DataBydžovská, Popelínský2014 SCITEPRESS – Science and Technology Publications6th International Conference on Computer Supported Education - CSEDU 2014
C
@AIED
2015Student Performance Prediction Using Collaborative Filtering Methods (DOI)BydžovskáSpringer International Publishing17th International Conference on Artificial Inteligence in Education - AIED 2015
C
EPIA
2015Are Collaborative Filtering Methods Suitable for Student Performance Prediction? (DOI)BydžovskáSpringer International PublishingProgress in Artificial Intelligence - 17th Portuguese Conference on Artificial Inteligence - EPIA 2015
D
2016Course Similarity AnalysisBydžovskáWIKT & DaZ 2016Proceedings in Informatics and Information Technologies
D
@EDM
2015Towards Freshmen Performance PredictionBydžovskáUNEDProceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining
D
@ICEIS
2014Do Desperate Students Trade Their Privacy for a Hope? An Evidence of the Privacy Settings Influence on the User Performance (DOI)Bydžovská, Obšívač, Brandejs2014 SCITEPRESS – Science and Technology PublicationsProceedings of the 16th International Conference on Enterprise Information Systems - ICEIS 2014
D
@IDEAS
2014The Influence of Social Data on Student Success PredictionBydžovská, PopelínskýBytePressProceedings of the 18th International Database Engineering & Applications Symposium - IDEAS 2014
D
KDIR
2014Towards Student Success PredictionBydžovská, Brandejs2014 SCITEPRESS – Science and Technology PublicationsProceedings of the 6th International Conference on Knowledge Discovery and Information Retrieval - KDIR 2014
D
ECEL
2014Weak Student Identification: How Technology Can HelpBydžovská, PopelínskýAcademic Conferences and Publishing International Limited ReadingProceedings of the 13th European Conference on e-Learning - ECEL 2014

Body v RIVu dle Hodnocení 2016 (tedy 2011–2015; celkem 38.948)

Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá). Pozor: je třeba mít na paměti, že časové „okno“ Hodnocení je o tři roky starší (2011–15) oproti pětiletce započítaných článků (2014–18); novější data tohoto druhu už nebudou, zatím se podle toho ovšem v podstatě stále dělí >97 % peněz mezi VŠ, tak je na zvážení, nakolik tato data používat.

body FIbody autorarokzařazení :druhtitlezapočítaníostatní
15.73615.7362015D:DAre Collaborative Filtering Methods Suitable for Student Performance Prediction? (DOI)Bydžovská
15.73615.7362015D:DStudent Performance Prediction Using Collaborative Filtering Methods (DOI)Bydžovská
4.0092.0042013D:DPredicting Student Performance in Higher Education (DOI)Bydžovská, Popelínský
2.9841.4922014D:DCourse Recommendation from Social DataBydžovská, Popelínský
2.9840.9952014D:DDo Desperate Students Trade Their Privacy for a Hope? An Evidence of the Privacy Settings Influence on the User PerformanceBydžovská, Obšívač, Brandejs
2.9841.4922014D:DTowards Student Success PredictionBydžovská, Brandejs
2.9841.4922014D:DWeak Student Identification: How Technology Can HelpBydžovská, Popelínský
002015neu:DTowards Freshmen Performance PredictionBydžovská
002014neu:DThe Influence of Social Data on Student Success PredictionBydžovská, Popelínský
002012neu:DPredicting drop-out from social behaviour of studentsBayer, Bydžovská, Géryk, Obšívač, Popelínský
002012neu:DTowards Course Prerequisites RefinementBayer, Bydžovská, Géryk
002011neu:DExcalibur - nástroj pro data mining z výukových datBayer, Bydžovská, Géryk, Popelínský
002011neu:DImproving the Classification of Study-related Data through Social Network AnalysisBayer, Bydžovská, Géryk, Obšívač, Popelínský