Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů posledního Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
Bydžovská Hana (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Popelínský
Články ve sbornících dle IS MU 2014–2018 (celkem B: 0.5, C: 2, D: 3.833) Popis rankingu viz zde.rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
B CSEDU | 2014 | Course Recommendation from Social Data | Bydžovská, Popelínský | 2014 SCITEPRESS – Science and Technology Publications | 6th International Conference on Computer Supported Education - CSEDU 2014 | |
C @AIED | 2015 | Student Performance Prediction Using Collaborative Filtering Methods (DOI) | Bydžovská | Springer International Publishing | 17th International Conference on Artificial Inteligence in Education - AIED 2015 | |
C EPIA | 2015 | Are Collaborative Filtering Methods Suitable for Student Performance Prediction? (DOI) | Bydžovská | Springer International Publishing | Progress in Artificial Intelligence - 17th Portuguese Conference on Artificial Inteligence - EPIA 2015 | |
D | 2016 | Course Similarity Analysis | Bydžovská | WIKT & DaZ 2016 | Proceedings in Informatics and Information Technologies | |
D @EDM | 2015 | Towards Freshmen Performance Prediction | Bydžovská | UNED | Proceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining | |
D @ICEIS | 2014 | Do Desperate Students Trade Their Privacy for a Hope? An Evidence of the Privacy Settings Influence on the User Performance (DOI) | Bydžovská, Obšívač, Brandejs | 2014 SCITEPRESS – Science and Technology Publications | Proceedings of the 16th International Conference on Enterprise Information Systems - ICEIS 2014 | |
D @IDEAS | 2014 | The Influence of Social Data on Student Success Prediction | Bydžovská, Popelínský | BytePress | Proceedings of the 18th International Database Engineering & Applications Symposium - IDEAS 2014 | |
D KDIR | 2014 | Towards Student Success Prediction | Bydžovská, Brandejs | 2014 SCITEPRESS – Science and Technology Publications | Proceedings of the 6th International Conference on Knowledge Discovery and Information Retrieval - KDIR 2014 | |
D ECEL | 2014 | Weak Student Identification: How Technology Can Help | Bydžovská, Popelínský | Academic Conferences and Publishing International Limited Reading | Proceedings of the 13th European Conference on e-Learning - ECEL 2014 |
Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá). Pozor: je třeba mít na paměti, že časové „okno“ Hodnocení je o tři roky starší (2011–15) oproti pětiletce započítaných článků (2014–18); novější data tohoto druhu už nebudou, zatím se podle toho ovšem v podstatě stále dělí >97 % peněz mezi VŠ, tak je na zvážení, nakolik tato data používat.