Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů posledního Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
Šedě podbarvené jsou vykázány za jinou fakultu, ale s deklarovaným podílem FI.
Švábenský Valdemar (IS), katedra: KPSK, zdroj vazby: dle spoluautorů
Články ve sbornících dle IS MU 2014–2018 (celkem A: 0.833, C: 0.5) Popis rankingu viz zde.rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
A SIGCSE | 2018 | Challenges Arising from Prerequisite Testing in Cybersecurity Games (DOI) | Švábenský, Vykopal | ACM | Proceedings of the 49th ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE’18) | |
A ITICSE | 2018 | Enhancing Cybersecurity Skills by Creating Serious Games (DOI) | Švábenský, Vykopal, Čermák | Laštovička | ACM | Proceedings of the 23rd Annual ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE'18) |
C @FIE | 2018 | Gathering Insights from Teenagers' Hacking Experience with Authentic Cybersecurity Tools (DOI) | Švábenský, Vykopal | IEEE | Proceedings of the 48th IEEE Frontiers in Education Conference (FIE'18). |