Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů posledního Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

Řihák Jiří (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Pelánek

Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2014–2018 (celkem 0.28)

Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2018 JCR2017; JCR2018 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.

hodnotadíl autoraroktitlezapočítaníostatní
0.8180.1642017Elo-based Learner Modeling for the Adaptive Practice of Facts (DOI)Pelánek, Papoušek, Řihák, Stanislav, Nižnan
0.2330.1172018Analysis and design of mastery learning criteria (DOI)Pelánek, Řihák

Články ve sbornících dle IS MU 2014–2018 (celkem B: 1.667, C: 0.833, D: 1.583) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
B
EDM
2017Measuring Similarity of Educational Items Using Data on Learners’ PerformanceŘihák, PelánekInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 10th International Conference on Educational Data Mining
B
UMAP
2017Experimental Analysis of Mastery Learning Criteria (DOI)Pelánek, ŘihákACMProceedings of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization
B
LAK
2016Impact of Data Collection on Interpretation and Evaluation of Student Models (DOI)Pelánek, Řihák, PapoušekACMProceedings of the Sixth International Conference on Learning Analytics & Knowledge
B
EDM
2015Student Models for Prior Knowledge EstimationŘihák, Pelánek, NižnanInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining
C
@ITS
2016What is More Important for Student Modeling: Domain Structure or Response Times? (DOI)Řihák, PelánekSpringer International PublishingIntelligent Tutoring Systems : 13th International Conference, ITS 2016, Zagreb, Croatia, June 7-10, 2016. Proceedings
C
MEMICS
2014Mapping Problems to Skills Combining Expert Opinion and Student Data (DOI)Nižnan, Pelánek, ŘihákSpringerProceedings of MEMICS'14
D
@EDM
2015An Analysis of Response Times in Adaptive Practice of Geography FactsPapoušek, Pelánek, Řihák, StanislavInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining
D
@EDM
2015Use of Time Information in Models behind Adaptive Practice System for Building Fluency in MathematicsŘihákInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining
D
@EDM
2014Using Problem Solving Times and Expert Opinion to Detect SkillsNižnan, Pelánek, ŘihákInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 7th International Conference on Educational Data Mining

Body v RIVu dle Hodnocení 2016 (tedy 2011–2015; celkem 12.952)

Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá). Pozor: je třeba mít na paměti, že časové „okno“ Hodnocení je o tři roky starší (2011–15) oproti pětiletce započítaných článků (2014–18); novější data tohoto druhu už nebudou, zatím se podle toho ovšem v podstatě stále dělí >97 % peněz mezi VŠ, tak je na zvážení, nakolik tato data používat.

body FIbody autorarokzařazení :druhtitlezapočítaníostatní
23.1415.7852013D:DAutomatic Detection of Concepts from Problem Solving Times (DOI)Pelánek, Boroš, Nižnan, Řihák
21.57.1672014D:DMapping Problems to Skills Combining Expert Opinion and Student Data (DOI)Nižnan, Pelánek, Řihák
002015neu:DAn Analysis of Response Times in Adaptive Practice of Geography FactsPapoušek, Pelánek, Řihák, Stanislav
002015neu:DStudent Models for Prior Knowledge EstimationŘihák, Pelánek, Nižnan
002015neu:DUse of Time Information in Models behind Adaptive Practice System for Building Fluency in MathematicsŘihák
002014neu:DUsing Problem Solving Times and Expert Opinion to Detect SkillsNižnan, Pelánek, Řihák