Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

Walletzký Leonard (IS), katedra: KPSK, zdroj vazby: seznam

Články ve sbornících dle IS MU 2013–2017 (celkem B: 0.333, D: 4.333) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
B2017IT-enabled Digital Service Design Principles - Lessons Learned from Digital Cities (DOI)Štěpánek, Ge, WalletzkýSpringerProceedings of the 14th European Mediterranean & Middle Eastern Conference on Information Systems
D2016Beyond the Digital Ecosystems view: insights from Smart CommunitiesWalletzký, Caputo, BühnováVincenzoEuroMed Press9th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business
D2015VALUE PROPOSITION - THE BASEMENT OF STUDY PROGRAM'S CURRICULAWalletzkýIATED-INT ASSOC TECHNOLOGY EDUCATION A& DEVELOPMENTICERI2015: 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION
D2014EDUCATION AS SERVICE SYSTEMWalletzkýIATED-INT ASSOC TECHNOLOGY EDUCATION A& DEVELOPMENTINTED2014: 8TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE
D2014Service Oriented Marketing Mix and Its usageWalletzkýIATEDICERI2014: 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION
D2013HOW TO CREATE AND TEACH MULTIDISCIPLINARY STUDY PROGRAMSWalletzkýInternational Association of Technology, Education and Development (IATED)EDULEARN13: 5TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES

Body v RIVu dle Hodnocení 2016 (tedy 2011–2015; celkem 10.044)

Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá).

body FIbody autorarokzařazení :druhtitlezapočítaníostatní
4.0094.0092013D:DHOW TO CREATE AND TEACH MULTIDISCIPLINARY STUDY PROGRAMSWalletzký
3.0513.0512015D:DVALUE PROPOSITION - THE BASEMENT OF STUDY PROGRAM'S CURRICULAWalletzký
2.9842.9842014D:DEDUCATION AS SERVICE SYSTEMWalletzký
002014D:DService Oriented Marketing Mix and Its usageWalletzký