Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
Walletzký Leonard (IS), katedra: KPSK, zdroj vazby: seznam
Články ve sbornících dle IS MU 2013–2017 (celkem B: 0.333, D: 4.333) Popis rankingu viz zde.rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
B | 2017 | IT-enabled Digital Service Design Principles - Lessons Learned from Digital Cities (DOI) | Štěpánek, Ge, Walletzký | Springer | Proceedings of the 14th European Mediterranean & Middle Eastern Conference on Information Systems | |
D | 2016 | Beyond the Digital Ecosystems view: insights from Smart Communities | Walletzký, Caputo, Bühnová | Vincenzo | EuroMed Press | 9th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business |
D | 2015 | VALUE PROPOSITION - THE BASEMENT OF STUDY PROGRAM'S CURRICULA | Walletzký | IATED-INT ASSOC TECHNOLOGY EDUCATION A& DEVELOPMENT | ICERI2015: 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION | |
D | 2014 | EDUCATION AS SERVICE SYSTEM | Walletzký | IATED-INT ASSOC TECHNOLOGY EDUCATION A& DEVELOPMENT | INTED2014: 8TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE | |
D | 2014 | Service Oriented Marketing Mix and Its usage | Walletzký | IATED | ICERI2014: 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION | |
D | 2013 | HOW TO CREATE AND TEACH MULTIDISCIPLINARY STUDY PROGRAMS | Walletzký | International Association of Technology, Education and Development (IATED) | EDULEARN13: 5TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES |
Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá).
body FI | body autora | rok | zařazení :druh | title | započítaní | ostatní |
---|---|---|---|---|---|---|
4.009 | 4.009 | 2013 | D:D | HOW TO CREATE AND TEACH MULTIDISCIPLINARY STUDY PROGRAMS | Walletzký | |
3.051 | 3.051 | 2015 | D:D | VALUE PROPOSITION - THE BASEMENT OF STUDY PROGRAM'S CURRICULA | Walletzký | |
2.984 | 2.984 | 2014 | D:D | EDUCATION AS SERVICE SYSTEM | Walletzký | |
0 | 0 | 2014 | D:D | Service Oriented Marketing Mix and Its usage | Walletzký |