Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

Popelínský Lubomír (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: seznam

Články ve sbornících dle IS MU 2013–2017 (celkem A: 1.333, B: 1.167, C: 1.5, D: 5.417) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
A2017Rapid automatic vehicle manufacturer recognition using Random forest (DOI)Sedlák, PopelínskýACMProceedings of the 21st International Database Engineering Applications Symposium, IDEAS
A2016DGRMiner: Anomaly Detection and Explanation in Dynamic Graphs (DOI)Vaculík, PopelínskýSpringerAdvances in Intelligent Data Analysis XV - 15th International Symposium, IDA 2016
A2015Class-Based Outlier Detection: Staying Zombies or Awaiting for Resurrection? (DOI)Nezvalová, Popelínský, VaculíkTorgoSpringerAdvances in Intelligent Data Analysis XIV - 14th International Symposium, IDA 2015
B2016Visual Anomaly Detection in Educational Data (DOI)Géryk, Popelínský, TriščíkSpringer International PublishingArtificial Intelligence: Methodology, Systems, and Applications: 17th International Conference, AIMSA 2016, Varna, Bulgaria, September 7-10, 2016, Proceedings
B2014Visual Analytics for Increasing Efficiency of Higher Education Institutions (DOI)Géryk, PopelínskýSpringer International Publishing SwitzerlandBIS 2014 International Workshops
B2014Educational data mining for analysis of students’ solutions (DOI)Vaculík, Nezvalová, PopelínskýSpringerArtificial Intelligence: Methodology, Systems, and Applications - 16th International Conference, AIMSA 2014
C2014Rapid prototyping of a web categorization tool (DOI)Navrátil, PopelínskýACM New YorkIDEAS '14 Proceedings of the 18th International Database Engineering & Applications Symposium
C2014Towards Academic Analytics by Means of Motion Charts (DOI)Géryk, PopelínskýSpringer International PublishingProceedings of the 9th European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL 2014)
C2013Predicting Student Performance in Higher Education (DOI)Bydžovská, PopelínskýIEEE Computer Society24th International Workshop on Database and Expert Systems Applications - Dexa 2013
D2016Machine learning for family business analysisMichálik, PopelínskýAntlová, RydvalováNakladatel’stvo STUProceedings in Informatics and Information Technologies. Bratislava: WIKT & DaZ
D2015Visualization of Big DataGéryk, PopelínskýVysoká škola báňská-Technická univerzita OstravaProceedings of the Annual Conference on Data and Knowledge
D2014Course Recommendation from Social DataBydžovská, Popelínský2014 SCITEPRESS – Science and Technology Publications6th International Conference on Computer Supported Education - CSEDU 2014
D2014The Influence of Social Data on Student Success PredictionBydžovská, PopelínskýBytePressProceedings of the 18th International Database Engineering & Applications Symposium - IDEAS 2014
D2014Weak Student Identification: How Technology Can HelpBydžovská, PopelínskýAcademic Conferences and Publishing International Limited ReadingProceedings of the 13th European Conference on e-Learning - ECEL 2014
D2014Analysis of Student Retention and Drop-out using Visual AnalyticsGéryk, PopelínskýInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 7th International Conference on Educational Data Mining (EDM 2014)
D2014Graph Mining and Outlier Detection Meet Logic Proof TutoringVaculík, Nezvalová, PopelínskýCEUR-WS.orgProceedings of EDM 2014 Ws Graph-based Educational Data Mining (G-EDM)
D2014Graph Mining for Automatic Classification of Logical ProofsVaculík, Popelínský2014 SCITEPRESS – Science and Technology Publications6th International Conference on Computer Supported Education - CSEDU 2014
D2014Educational data mining for analysis of students’ solutionsVaculík, Nezvalová, PopelínskýVysoká škola ekonomická v PrazeZnalosti 2014
D2014Emission prediction of a thermal power plantJurčo, PopelínskýKřehlíkVysoká škola ekonomická v PrazeZnalosti 2014
D2013Graph Mining for Automatic Classification of Logical ProofsVaculík, PopelínskýVysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaDatakon a Znalosti 2013
D2013Tutoring and Automatic Evaluation of Logic ProofsVaculík, Popelínský, Mráková, JurčoAcademic Conferences and Publishing InternationalProceedings of the 12th European Conference on e-Learning ECEL 2013

Body v RIVu dle Hodnocení 2016 (tedy 2011–2015; celkem 32.051)

Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá).

body FIbody autorarokzařazení :druhtitlezapočítaníostatní
21.510.752014D:DTowards Academic Analytics by Means of Motion Charts (DOI)Géryk, Popelínský
13.4884.4962015D:DClass-Based Outlier Detection: Staying Zombies or Awaiting for Resurrection? (DOI)Nezvalová, Popelínský, Vaculík
8.7064.3532011Jimp:JLong Term Growth of SME from ICT Competencies and Web PresentationsPopelínský, Tandler
4.9642.4822012D:DText Mining in Reports from Student Stays in the Czech EnterprisesHerich, Popelínský
4.0092.0042013D:DPredicting Student Performance in Higher Education (DOI)Bydžovská, Popelínský
4.0091.0022013D:DTutoring and Automatic Evaluation of Logic ProofsVaculík, Popelínský, Mráková, Jurčo
2.9841.4922014D:DCourse Recommendation from Social DataBydžovská, Popelínský
2.9840.9952014D:DGraph Mining and Outlier Detection Meet Logic Proof TutoringVaculík, Nezvalová, Popelínský
2.9841.4922014D:DGraph Mining for Automatic Classification of Logical ProofsVaculík, Popelínský
2.9841.4922014D:DRapid prototyping of a web categorization tool (DOI)Navrátil, Popelínský
2.9841.4922014D:DWeak Student Identification: How Technology Can HelpBydžovská, Popelínský
002015neu:DVizualizace velkých datGéryk, Popelínský
002014neu:DAnalysis of Student Retention and Drop-out using Visual AnalyticsGéryk, Popelínský
002014neu:DEducational data mining for analysis of students? solutions (DOI)Vaculík, Nezvalová, Popelínský
002014neu:DEducational data mining for analysis of students? solutionsVaculík, Nezvalová, Popelínský
002014neu:DEmission prediction of a thermal power plantJurčo, Popelínský
002014neu:DThe Influence of Social Data on Student Success PredictionBydžovská, Popelínský
002014neu:DVisual Analytics for Increasing Efficiency of Higher Education Institutions (DOI)Géryk, Popelínský
002013neu:DGraph Mining for Automatic Classification of Logical ProofsVaculík, Popelínský
002012neu:DEducational Data Mining and Teaching LogicPopelínský, Mráková, Jurčo
002012neu:DPredicting drop-out from social behaviour of studentsBayer, Bydžovská, Géryk, Obšívač, Popelínský
002011neu:DExcalibur - nástroj pro data mining z výukových datBayer, Bydžovská, Géryk, Popelínský
002011neu:DImproving the Classification of Study-related Data through Social Network AnalysisBayer, Bydžovská, Géryk, Obšívač, Popelínský
002011neu:DVyhledávání a analýza popisujících výjezdy hasičského záchranného sboruGéryk, Bayer, Popelínský