Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

Pekárková Lucie (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Hřebíček

Články ve sbornících dle IS MU 2013–2017 (celkem C: 0.333) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
C2013A framework for monitoring and evaluation of learning processes (DOI)Pekárková, Eibenová, PitnerSpringer Berlin HeidelbergEnvironmental Software Systems. Fostering Information Sharing

Body v RIVu dle Hodnocení 2016 (tedy 2011–2015; celkem 14.056)

Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá).

body FIbody autorarokzařazení :druhtitlezapočítaníostatní
21.387.1272013D:DA framework for monitoring and evaluation of learning processes (DOI)Pekárková, Eibenová, Pitner
12.2182.4442014BC:BConstructive Communication in International Teams: An Experience-Based GuidePitner, Kozlíková, Škrabálek, Pekárková, KolářNovák
6.7292.2432011D:DMethodology and Recommendations for Crisis ProcessesLudík, Ráček, Pekárková
6.7292.2432011D:DNew Process Management for Emergency Management: Case Study about an Accident of a Vehicle Transporting Dangerous GoodsLudík, Ráček, Pekárková
002011neu:DTvorba a zveřejňování e-publikací na Masarykově univerzitěBrandejs, Lunter, Pekárková, DaňkováBrandejsová