Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

Nižnan Juraj (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Pelánek

Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2013–2017 (celkem 0.182)

Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2017 JCR2016; JCR2017 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.

hodnotadíl autoraroktitlezapočítaníostatní
0.9090.1822017Elo-based Learner Modeling for Adaptive Practice of Facts (DOI)Pelánek, Papoušek, Řihák, Stanislav, Nižnan

Články ve sbornících dle IS MU 2013–2017 (celkem B: 0.333, C: 0.917, D: 0.667) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
B2015Student Models for Prior Knowledge EstimationŘihák, Pelánek, NižnanInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining
C2015Compact Representation of Photosynthesis Dynamics by Rule-based Models (DOI)Brim, Nižnan, ŠafránekElsevier5th International Workshop on Static Analysis and Systems Biology (SASB 2014)
C2014Mapping Problems to Skills Combining Expert Opinion and Student Data (DOI)Nižnan, Pelánek, ŘihákSpringerProceedings of MEMICS'14
C2013Automatic Detection of Concepts from Problem Solving Times (DOI)Pelánek, Boroš, Nižnan, ŘihákSpringerArtificial Intelligence in Education
D2015Exploring the Role of Small Differences in Predictive Accuracy using Simulated DataNižnan, Papoušek, PelánekSun SITE Central EuropeProceedings of the Workshops at the 17th International Conference on Artificial Intelligence in Education
D2014Using Problem Solving Times and Expert Opinion to Detect SkillsNižnan, Pelánek, ŘihákInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 7th International Conference on Educational Data Mining

Body v RIVu dle Hodnocení 2016 (tedy 2011–2015; celkem 13.969)

Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá).

body FIbody autorarokzařazení :druhtitlezapočítaníostatní
23.1415.7852013D:DAutomatic Detection of Concepts from Problem Solving Times (DOI)Pelánek, Boroš, Nižnan, Řihák
21.57.1672014D:DMapping Problems to Skills Combining Expert Opinion and Student Data (DOI)Nižnan, Pelánek, Řihák
3.0511.0172015D:DExploring the Role of Small Differences in Predictive Accuracy using Simulated DataNižnan, Papoušek, Pelánek
002015neu:DCompact Representation of Photosynthesis Dynamics by Rule-based Models (DOI)Brim, Nižnan, Šafránek
002015neu:DStudent Models for Prior Knowledge EstimationŘihák, Pelánek, Nižnan
002014neu:DUsing Problem Solving Times and Expert Opinion to Detect SkillsNižnan, Pelánek, Řihák