Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

Jarušek Petr (IS), katedra: KTP, zdroj vazby: školitel Černá

Články ve sbornících dle IS MU 2013–2017 (celkem D: 0.333) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
D2013Modeling Students' Learning and Variability of Performance in Problem SolvingPelánek, Jarušek, KlusáčekInternational Educational Data Mining SocietyEducational Data Mining

Body v RIVu dle Hodnocení 2016 (tedy 2011–2015; celkem 56.875)

Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá).

body FIbody autorarokzařazení :druhtitlezapočítaníostatní
34.4217.212012D:DAnalysis of a simple model of problem solving times (DOI)Pelánek, Jarušek
34.4217.212012D:DModeling and Predicting Students Problem Solving Times (DOI)Pelánek, Jarušek
21.91910.962011R:RProblem Solving TutorJarušek, Pelánek
8.0744.0372011D:DProblem Response Theory and its Application for TutoringPelánek, Jarušek
8.0744.0372011D:DWhat Determines Difficulty of Transport Puzzles?Pelánek, Jarušek
6.8433.4212015Jimp:JStudent Modeling Based on Problem Solving Times (DOI)Pelánek, Jarušek
002013neu:DModeling Students' Learning and Variability of Performance in Problem SolvingPelánek, Jarušek, Klusáček