Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

Géryk Jan (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Popelínský

Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2013–2017 (celkem 0.383)

Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2017 JCR2016; JCR2017 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.

hodnotadíl autoraroktitlezapočítaníostatní
0.3830.3832017Visual analytics of educational time-dependent data using interactive dynamic visualization (DOI)Géryk

Články ve sbornících dle IS MU 2013–2017 (celkem A: 1, B: 1.833, C: 0.5, D: 2) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
A2015Towards Interactive Visualization of Time Series Data to Support Knowledge Discovery (DOI)GérykSpringer International PublishingProgress in Artificial Intelligence - 17th Portuguese Conference on Artificial Inteligence - EPIA 2015
B2016Visual Anomaly Detection in Educational Data (DOI)Géryk, Popelínský, TriščíkSpringer International PublishingArtificial Intelligence: Methodology, Systems, and Applications: 17th International Conference, AIMSA 2016, Varna, Bulgaria, September 7-10, 2016, Proceedings
B2015Using Visual Analytics Tool for Improving Data ComprehensionGérykInternational Educational Data Mining SocietyProceedings for the 8th International Conference on Educational Data Mining (EDM 2015)
B2014Visual Analytics for Increasing Efficiency of Higher Education Institutions (DOI)Géryk, PopelínskýSpringer International Publishing SwitzerlandBIS 2014 International Workshops
C2014Towards Academic Analytics by Means of Motion Charts (DOI)Géryk, PopelínskýSpringer International PublishingProceedings of the 9th European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL 2014)
D2015Visualization of Big DataGéryk, PopelínskýVysoká škola báňská-Technická univerzita OstravaProceedings of the Annual Conference on Data and Knowledge
D2014Analysis of Student Retention and Drop-out using Visual AnalyticsGéryk, PopelínskýInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 7th International Conference on Educational Data Mining (EDM 2014)
D2013Visual Analytics by Animations in Higher EducationGérykAcademic Conferences and Publishing InternationalProceedings of the 12th European Conference on e-Learning ECEL 2013

Body v RIVu dle Hodnocení 2016 (tedy 2011–2015; celkem 30.495)

Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá).

body FIbody autorarokzařazení :druhtitlezapočítaníostatní
21.510.752014D:DTowards Academic Analytics by Means of Motion Charts (DOI)Géryk, Popelínský
15.73615.7362015D:DTowards Interactive Visualization of Time Series Data to Support Knowledge Discovery (DOI)Géryk
4.0094.0092013D:DVisual Analytics by Animations in Higher EducationGéryk
002015neu:DUsing Visual Analytics Tool for Improving Data ComprehensionGéryk
002015neu:DVizualizace velkých datGéryk, Popelínský
002014neu:DAnalysis of Student Retention and Drop-out using Visual AnalyticsGéryk, Popelínský
002014neu:DVisual Analytics for Increasing Efficiency of Higher Education Institutions (DOI)Géryk, Popelínský
002012neu:DPredicting drop-out from social behaviour of studentsBayer, Bydžovská, Géryk, Obšívač, Popelínský
002012neu:DTowards Course Prerequisites RefinementBayer, Bydžovská, Géryk
002011neu:DExcalibur - nástroj pro data mining z výukových datBayer, Bydžovská, Géryk, Popelínský
002011neu:DImproving the Classification of Study-related Data through Social Network AnalysisBayer, Bydžovská, Géryk, Obšívač, Popelínský
002011neu:DVyhledávání a analýza popisujících výjezdy hasičského záchranného sboruGéryk, Bayer, Popelínský