Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
Řihák Jiří (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Pelánek
Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2013–2017 (celkem 0.182)Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2017 JCR2016; JCR2017 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.
hodnota | díl autora | rok | title | započítaní | ostatní |
---|---|---|---|---|---|
0.909 | 0.182 | 2017 | Elo-based Learner Modeling for Adaptive Practice of Facts (DOI) | Pelánek, Papoušek, Řihák, Stanislav, Nižnan |
rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
B | 2017 | Measuring Similarity of Educational Items Using Data on Learners’ Performance | Řihák, Pelánek | International Educational Data Mining Society | Proceedings of the 10th International Conference on Educational Data Mining | |
B | 2017 | Experimental Analysis of Mastery Learning Criteria (DOI) | Pelánek, Řihák | ACM | Proceedings of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization | |
B | 2015 | Student Models for Prior Knowledge Estimation | Řihák, Pelánek, Nižnan | International Educational Data Mining Society | Proceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining | |
C | 2016 | Impact of Data Collection on Interpretation and Evaluation of Student Models (DOI) | Pelánek, Řihák, Papoušek | ACM | Proceedings of the Sixth International Conference on Learning Analytics & Knowledge | |
C | 2016 | What is More Important for Student Modeling: Domain Structure or Response Times? (DOI) | Řihák, Pelánek | Springer International Publishing | Intelligent Tutoring Systems : 13th International Conference, ITS 2016, Zagreb, Croatia, June 7-10, 2016. Proceedings | |
C | 2014 | Mapping Problems to Skills Combining Expert Opinion and Student Data (DOI) | Nižnan, Pelánek, Řihák | Springer | Proceedings of MEMICS'14 | |
C | 2013 | Automatic Detection of Concepts from Problem Solving Times (DOI) | Pelánek, Boroš, Nižnan, Řihák | Springer | Artificial Intelligence in Education | |
D | 2015 | An Analysis of Response Times in Adaptive Practice of Geography Facts | Papoušek, Pelánek, Řihák, Stanislav | International Educational Data Mining Society | Proceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining | |
D | 2015 | Use of Time Information in Models behind Adaptive Practice System for Building Fluency in Mathematics | Řihák | International Educational Data Mining Society | Proceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining | |
D | 2014 | Using Problem Solving Times and Expert Opinion to Detect Skills | Nižnan, Pelánek, Řihák | International Educational Data Mining Society | Proceedings of the 7th International Conference on Educational Data Mining |
Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá).
body FI | body autora | rok | zařazení :druh | title | započítaní | ostatní |
---|---|---|---|---|---|---|
23.141 | 5.785 | 2013 | D:D | Automatic Detection of Concepts from Problem Solving Times (DOI) | Pelánek, Boroš, Nižnan, Řihák | |
21.5 | 7.167 | 2014 | D:D | Mapping Problems to Skills Combining Expert Opinion and Student Data (DOI) | Nižnan, Pelánek, Řihák | |
0 | 0 | 2015 | neu:D | An Analysis of Response Times in Adaptive Practice of Geography Facts | Papoušek, Pelánek, Řihák, Stanislav | |
0 | 0 | 2015 | neu:D | Student Models for Prior Knowledge Estimation | Řihák, Pelánek, Nižnan | |
0 | 0 | 2015 | neu:D | Use of Time Information in Models behind Adaptive Practice System for Building Fluency in Mathematics | Řihák | |
0 | 0 | 2014 | neu:D | Using Problem Solving Times and Expert Opinion to Detect Skills | Nižnan, Pelánek, Řihák |