Studijní materiály

Zde naleznete studijní materiály, které budou zvěřejňovány průběžně, vždy po přednášce.

Slides:
První přednáška - Úvod
Druhá přednáška - Vykreslování základních primitiv
Třetí přednáška - Homogenní souřadnice
Čtvrtá přednáška - Display listy, Vertex arrays
Pátá přednáška - Vertex Buffer Objects, Osvětlení a materiály
Šestá přednáška - Blending, Antialiasing, Mlha, Bitmapy a obrázky
Sedmá přednáška - Textury
Osmá přednáška - Framebuffer, Multitexturing
Devátá přednáška - GLSL
Desátá přednáška - GLSL pokračování
Jedenáctá přednáška - GLU kvadriky, teselace, FBO

Slides in english:
Lecture 1 - Introduction
Lecture 2 - Drawing basic primitives
Lecture 3 - Homogeneous coordinates
Lecture 4 - Display lists, Vertex arrays
Lecture 5 - Vertex Buffer Objects, Lightning and materials
Lecture 6 - Blending, Antialiasing, Fog, Bitmaps and images
Lecture 7 - Textures
Lecture 8 - Framebuffer, Multitexturing
Lecture 9 - GLSL
Lecture 10 - GLSL cont.
Lecture 11 - GLU quadrics, tesselation, FBO

Studijní materiál:
První přednáška - Úvod
Druhá přednáška - Vykreslování základních primitiv
Třetí přednáška - Homogenní souřadnice
Čtvrtá přednáška - Display listy, Vertex arrays
Pátá přednáška - Vertex Buffer Objects, Osvětlení a materiály
Šestá přednáška - Blending, Antialiasing, Mlha, Bitmapy a obrázky
Sedmá přednáška - Textury
Osmá přednáška - Framebuffer, Multitexturing
Devátá přednáška - GLSL
Desátá přednáška - GLSL pokračování
>Jedenáctá přednáška - GLU kvadriky, teselace, FBO