Zadání

[úvodní info]

Zadání druhého úkolu je tentokrát dvojí. První varianta je mírně jednodušší než druhá, ale jen o trošku.
Stačí vypracovat pouze jednu z nich, resp. odevzdat lze pouze jednu z nich. Složitější varianta je zde 
pro zdatnější studenty nebo pro ty, kteří se chtějí více naučit. Zadání složitější varianty je řešeno
odlišností od první, proto prosím čtěte od začátku i v případě, že jste se rozhodli zpracovat složitější
variantu. Nebude-li jasné, jak řešení složitější varianty realizovat, doporučuji zpracovat první variantu
a poté přejít ke druhé – změn moc není.

V obou variantách bude cílem počítat permutace znaků. K realizaci úkolu je vhodné využít pole.

1. varianta

Pro uložení znaků či dalších posloupností můžete s výhodou užít pole.

Nápověda

Neopisujte, nápadně podobná řešení budou diskvalifikována.

Odevzdání 1. varianty

2. varianta

Odevzdání 2. varianty

Příklad vstupu a výstupu 1. varianty zadání

[xbayer@katana-ng:~/skola/ib001/2013/ukol2/zadani] ./vzor
Zadej pocet_prvku prvku z intervalu <1-26>:
0
Cislo 0 neni z povoleneho intervalu

[xbayer@katana-ng:~/skola/ib001/2013/ukol2/zadani] ./vzor
Zadej pocet_prvku prvku z intervalu <1-26>:
27
Cislo 27 neni z povoleneho intervalu

[xbayer@katana-ng:~/skola/ib001/2013/ukol2/zadani] ./vzor
Zadej pocet_prvku prvku z intervalu <1-26>:
1
Permutovat budu znaky 'a' -- 'a' vcetne:
   1: a 

[xbayer@katana-ng:~/skola/ib001/2013/ukol2/zadani] ./vzor
Zadej pocet_prvku prvku z intervalu <1-26>:
2
Permutovat budu znaky 'a' -- 'b' vcetne:
   1: a b 
   2: b a 

[xbayer@katana-ng:~/skola/ib001/2013/ukol2/zadani] ./vzor
Zadej pocet_prvku prvku z intervalu <1-26>:
3
Permutovat budu znaky 'a' -- 'c' vcetne:
   1: a b c 
   2: a c b 
   3: b a c 
   4: b c a 
   5: c a b 
   6: c b a 

[xbayer@katana-ng:~/skola/ib001/2013/ukol2/zadani] ./vzor
Zadej pocet_prvku prvku z intervalu <1-26>:
4
Permutovat budu znaky 'a' -- 'd' vcetne:
   1: a b c d 
   2: a b d c 
   3: a c b d 
   4: a c d b 
   5: a d b c 
   6: a d c b 
   7: b a c d 
   8: b a d c 
   9: b c a d 
  10: b c d a 
  11: b d a c 
  12: b d c a 
  13: c a b d 
  14: c a d b 
  15: c b a d 
  16: c b d a 
  17: c d a b 
  18: c d b a 
  19: d a b c 
  20: d a c b 
  21: d b a c 
  22: d b c a 
  23: d c a b 
  24: d c b a 

[xbayer@katana-ng:~/skola/ib001/2013/ukol2/zadani] 

Příklad vstupu a výstupu 2. varianty zadání

[xbayer@katana-ng:~/skola/ib001/2013/ukol2/zadani] ./vzor_advanced 
Zadej pocet_prvku prvku z intervalu <1-26>:
1
Zadejte 1 ruznych znaku (oddelenych bilym znakem):
a
Permutovat budu znaky: a  
   1: a 

[xbayer@katana-ng:~/skola/ib001/2013/ukol2/zadani] ./vzor_advanced 
Zadej pocet_prvku prvku z intervalu <1-26>:
3
Zadejte 3 ruznych znaku (oddelenych bilym znakem):
p z 2
Permutovat budu znaky: p, z, 2  
   1: p z 2 
   2: p 2 z 
   3: z p 2 
   4: z 2 p 
   5: 2 p z 
   6: 2 z p 

[xbayer@katana-ng:~/skola/ib001/2013/ukol2/zadani] ./vzor_advanced 
Zadej pocet_prvku prvku z intervalu <1-26>:
3
Zadejte 3 ruznych znaku (oddelenych bilym znakem):
a b a
Znak 'a' jiz jednou zadan, koncim!

[xbayer@katana-ng:~/skola/ib001/2013/ukol2/zadani] ./vzor_advanced 
Zadej pocet_prvku prvku z intervalu <1-26>:
5
Zadejte 5 ruznych znaku (oddelenych bilym znakem):
a b c
Chyba na vstupu!

[xbayer@katana-ng:~/skola/ib001/2013/ukol2/zadani] 

Příklad řešení

Tůůůůdle nůůůůdle, až za 15 dní :)))