obsah části - obsah - další | dotazy/odpovědi

Jednoduchá spolupráce objektů ··· Jednoduchá hierarchie tříd

Jednoduchá spolupráce objektů

Vytvořte podle vzoru v kapitole Úvod do objektového programování jednoduchý program splňující tyto požadavky:

Celkový popis programu

  1. Program bude tvořen třemi veřejnými (public) třídami Banka, Clovek, Ucet.
  2. Program (tj. všechny jeho třídy) by měl uloženy v balíku cz.muni.fi.{vaslogin}.banka

Třída Banka nebude mít žádnou proměnnou a bude mít jedinou metodu

Třída Clovek bude mít jednu proměnnou String jmeno, dále konstruktor

Třída Ucet bude mít dvě proměnné

Popis vstupního bodu do programu

  1. Vstupní bod do programu, tj. metodu public static void main(String[] args) umístěte např. do třídy Banka (anebo jinam, třeba do úplně jiné, pro tento účel napsané třídy Hlavni...)
  2. Do této metody main vložte kód, který vytvoří jeden objekt typu Banka,
  3. dále objekt typu Clovek se jménem např. "Alois Doskočil", poté
  4. nechá vytvořený objekt typu Banka vytvořit nový bankovní účet pro výše zmíněný objekt - člověka -, přičemž počáteční stav účtu bude 1000;
  5. podobně se nechá bankou vytvořit druhý účet téhož člověka (se zůstatkem 2000) a
  6. na tento účet převede z prvního účtu 100.
  7. Na závěr se vypíší informace o člověku a zůstatky na obou účtech.

pozn: Volně se inspirujte slidy v kapitole Úvod do objektového programování.

pozn: Pokud cvičící zadání modifikuje, je to OK. Tohle je vzorové minimální zadání úlohy.

za úlohu získáte max. 4 body.


obsah části - obsah - další | dotazy/odpovědi
Slidy předmětu byly navštíveny krát.